Welcome to XDA

Search to go directly to your device's forum

Register an account

Unlock full posting privileges

Ask a question

No registration required
Post Reply

Archos 50 Platinum Pixel Bug....

OP AeroxTobi

30th August 2014, 12:28 AM   |  #1  
OP Member
Flag Neuburg a. d. Donau
Thanks Meter: 6

65 posts
More
Hello, I have today become my Archos 50 Platinum Back from Support. Bevor i send it to Support funktionality my System and now? Nothing...

explanation: I have posted the smartphone because my mobile network was not work. When the phone came back today was nothing more. I start the phone and everything is first black, then I hear that the phone has no battery. So I close to the phone and everything is colored Pixelate. When I reboot into recovery it's the same First I see the whole screen without the green "fastboot" and then extremely red without the "recovery ...." then I let go of the buttons, Black screen (screen lit). I pressures Vol - + Power (QDL-MODE) Black ..... I Start the system ... Black .... No Archos logo, neither the one nor the anderre.
I can put the phone in fastboot mode and then apply and work with fastboot. I have a new Boot.img flashed on my phone but everything remained the same ....
Please help me

In German:
Hallo, heute habe ich mein Archos 50 Platinum vom support zurück bekommen. Bevor ich es eingesendet habe Funkionierte mein System bis auf das Mobilefunknetzt, dann hiss es das es auserhalb der Garantie ist grund "Cosmetic Damage" Was ich für einen Schwachsinn halte... naja....

Erklärung: Ich habe das Smartphone eingeschickt, da mein Mobilfunknetz nicht Funktioniert hatte. Als das Handy heute zurück gekommen ist ging nichts mehr. Ich starte das Handy und alles ist erstmal Schwarz, dann höre ich, dass das Handy keinen Akku mehr hat. So schliess ich das Handy an und alles wird Farbig Pixelig. Wenn ich in das Recovery reboote ist es das Gleiche Zuerst sehe ich den Ganzen Screen grün ohne das "fastboot" und dann extrem rot ohne dem "recovery...." dann lass ich die Tasten los, Schwarzes Bild (screen beleuchtet). Ich Drücke Vol - + Power (QDL-MODE) Schwarz..... Ich Starte ins System... Schwarz.... Kein Archos Logo, weder das eine, noch das anderre.
Ich kann das Handy in Fastboot modus bringen und Anschlissen und mit Fastboot arbeiten. Ich habe eine neue Boot.img geflasht für mein Handy doch alles blieb beim Alten....
Bitte Hilft mir
Post Reply Subscribe to Thread
Previous Thread Next Thread
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes