PDA

View Full Version : Vraag in Nederlands/dutch

Blizzard
01-04-2005, 09:03 PM
Mijn Engels is dermate slecht, dat ik het liefst in Nederlands doe, en volgens mij zitten hier ook genoeg Nederlanders. Excuses voor dit alles.

Maar goed, mijn vraag:

Ik heb de XDA I van O2 en wil deze voorzien van een nieuwe Rom. Het liefst PPC 2002, omdat ik hoorde dat TomTom slechter functioneert met PPC 2003. (??).

Vraag: Welke Rom-versie kan ik het beste momenteel nemen in de Romkitchen? Het updaten kan gewoon via Activesync heb ik begrepen, maar als dit fout gaat, wat is dan de oplossing? Downgraden kan wel gewoon via Activesync neem ik aan.

marco3key
01-04-2005, 09:35 PM
Mijn Engels is dermate slecht, dat ik het liefst in Nederlands doe, en volgens mij zitten hier ook genoeg Nederlanders. Excuses voor dit alles.

Maar goed, mijn vraag:

Ik heb de XDA I van O2 en wil deze voorzien van een nieuwe Rom. Het liefst PPC 2002, omdat ik hoorde dat TomTom slechter functioneert met PPC 2003. (??).

Vraag: Welke Rom-versie kan ik het beste momenteel nemen in de Romkitchen? Het updaten kan gewoon via Activesync heb ik begrepen, maar als dit fout gaat, wat is dan de oplossing? Downgraden kan wel gewoon via Activesync neem ik aan.

Dutch on : Ik neem aan dat je al een engels talige O2 versie er op hebt staan van 2002 zou zeggen blijf die gebruiken laatste was geloof ik de 3.17.03 ENG en radio 4.21.00 dat is de laatste en geloof ik ook te vinden op de romkitchen ;-) dutch off

Blizzard
06-04-2005, 02:27 PM
Neem ik heb nog de Engelse versie 3.02.00 en Radio 4.01. Ik wilde hem namelijk graag unlocken.

m.sultan
16-10-2007, 10:03 AM
Hello my friends,

do you know were i can find the program for unlock my mda vario2?

thanks for your time

mohamed

Rudegar
16-10-2007, 02:11 PM
this forum is for wallaby the first xda

vario II == hermes
http://wiki.xda-developers.com/index.php?pagename=HTC_Hermes