PDA

View Full Version : ami francais, de l'aide SVP

crashburn62
24th August 2007, 10:18 AM
bonjour,

je ne parle pas tres bien l'anglais, et comme j'ai vu des francais sur ce forum...

je me pose une question sur les rom WWE, est ce que l'on peut les mettres dans n'importe quel 4350 hors operateur???

existe il un moyen de revenir a WINDOWS Mobile 5 apres un passage au 6 avec une rom off?

existe il une rom en FR avec touchflo et plugin today dedans?

je n'arrive pas a installer le today home pluging. apres l'install et un soft reset j'ai bien l'emplacement de reservé pour le home mais il est vide !! je ne comprend pas bien ce qu'il se passe

merci de votre aide

excuse me for my french language, i don't speak englisk very good

The Dutchman
24th August 2007, 11:32 AM
bonjour,

je ne parle pas tres bien l'anglais, et comme j'ai vu des francais sur ce forum...

je me pose une question sur les rom WWE, est ce que l'on peut les mettres dans n'importe quel 4350 hors operateur???

existe il un moyen de revenir a WINDOWS Mobile 5 apres un passage au 6 avec une rom off?

existe il une rom en FR avec touchflo et plugin today dedans?

je n'arrive pas a installer le today home pluging. apres l'install et un soft reset j'ai bien l'emplacement de reservé pour le home mais il est vide !! je ne comprend pas bien ce qu'il se passe

merci de votre aide

excuse me for my french language, i don't speak englisk very good

For what I understand, there is NO touchflo FR ROM, and I have no idea how to get the HomeScreen working on WM5.

I suggest you flash to WM6 Official from here: Download WM6 FRA (http://rs205.rapidshare.com/files/49296504/HTC_P4350_FRA_4.17.406.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe)

then install the HomePlug from here: Download HTC HomePlug (http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=44717&d=1185079214)

After installing, go to /Windows/ on your p4350, then change the following files:
- HTCHome.dll.0409.mui -> HTCHome.dll.040C.mui
- HTC HDlg.exe.0409.mui ->HTC HDlg.exe.040C.mui
- HH_0409_WeatherCities.xml -> HH_040C_WeatherCities.xml

remember the C in the mui file MUST be a capital letter!

Then perform a Soft-reset

good luck reading english, request to another frenchmen on this forum to translate!

And please try to post in English only, remember this is an English forum.

crashburn62
24th August 2007, 12:45 PM
Thanks You very much for information about today pluging !!!!!
Nows works very good !!!!

Thanks / Merci beaucoup !!!

Ciao

The Dutchman
25th August 2007, 01:30 PM
Did you also install WM6? i guess you must have, because WM5 has no multi language support.. ?