View Full Version : change T-mobile TF3D theme
Mich@
7th April 2009, 04:24 PM
Hi there,
I guess my question is allready asked thousant times but sorry I can find anything about it :(
Since 1 week I have the Diamond. But I really want to change the ungle T-mobile theme from my HTC. Can someone please tell me how to change this?
Many tx!
Mich@ (NL)
THMS
7th April 2009, 06:20 PM
heey mich
download tf3d config
je kan er alles mee veranderen, download het op deze site en kijk op youtube hoe je het gebruikt
gr thomas
Mich@
8th April 2009, 11:26 AM
Hi Thomas!
Ik was er stiekem zelf al achter en heb tf3d config net geinstalleerd. Hoe en wat nu verder weet ik nog niet maar ik zal een op youtube zoeken.
Tx 4 tip(s)!
gr,
Mich@
paulw84
8th April 2009, 12:17 PM
Hoi Mich@, als je alles in delen wilt veranden raad ik je manila customizer aan. Daarmee kun je een voor een de curtains, pictogrammetjes en de klok aanpassen. Wijst zichzelf. zeer gemakkelijk. Ik gebruik het ook.
Mich@
8th April 2009, 12:41 PM
Ok tx Paul!
Maaru, ik wil eerst een proberen om dat oerlelijke T-mobile theme te vervangen voor iets beters. Nu heb ik dat tf3d config geïnstalleerd en op Youtube redelijk kunnen vinden hoe het werkt. Als ik het goed begrijp selecteer je met dat tf3d config gewoon een andere theme. Ik heb in Mijn Documenten op het intern geheugen een map aangemaakt met Themes. Als ik het goed begrijp zet ik hierin de themes die ik ergens download. Dit zijn toch niet die .tsk files? Wat voor files moet ik op zoeken, welke extensie hebben de file van die themes?
Met tf3d config kan ik dus simpel van themes switchen. Kan ik hier ook themes mee editten of kan ik dan beter het door Paul aangeraden manila customizer gebruiken?
Wederom dank!
Mich@
THMS
8th April 2009, 04:15 PM
heey, je moet naar deze site http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=436867
download daar je .theme bestand en instaleer het met tf3d config, een ander progamma is ook handig : manila costomizer , hiermee kun je ook andere klokken instellen en ga maar verder
Gr Thomas :)
Mich@
8th April 2009, 05:02 PM
een ander progamma is ook handig : manila costomizer , hiermee kun je ook andere klokken instellen
Mooi, gaat goed. Ik heb de HTC Black nu draaien. Oogt stukken beter dan die T-Mobile :)
Ik heb een andere klok gedownload een .cab file. Deze heb ik geinstalled op mijn Diamond maar hij geeft de klok niet weer :( Ws. moet ik dit dus met dat manila customizer aanpassen (?). Nu heb ik al ff gezocht, maar heb je voor mij een link waar ik manila customizer kan downloaden? En is het enkel manila customizer installeren en draaien of...:confused:
Dank dank dank...
Mich@
paulw84
9th April 2009, 10:22 AM
Hoi Mich@,
Die CAB clocks kun je beter vermijden. Zie je dat bruine balkje bovenin dit forum? Probeer daar bij Search "Manila customizer" in te voeren en het eerste resultaat moet je hebben. Daar staat ook een uitleg bij.
1) Download de Manila Custizer.cab, installeer op je intern geheugen.
2) Download de .zip bestanden
3) Ga naar \Intern Geheugen\programmabestanden\Manila Customizer
4) Daar staan mapjes met Clocks, Icons, sliders, etc.
5) pak de zip-bestandjes uit en plaats de bestanden in de map die hetzelfde heet als de zipbestandjes
6) Open Manila Customizer
7) Verander wat je wilt veranderen.
8) Kies exit-exit and start tf3d
Het lijkt veel werk maar het is eigenlijk heel simpel. Veel succes en veel plezier.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.