Default Norwegian Version

Hei alle sammen,

Her er mitt app jeg har jobbet med. Den vil installere alle filene til din sd-kortet for å jailbreak og nedgradere din ps3 med HD2 din.

Hva programmet gjør:

Denne applikasjonen lar deg å nedgradere firmwaren til en firmware du vil. (PS3 Slim er ikke kan gå så langt tilbake som Fat konsoller.) Nedgraderingen kun fungerer med FW er opp til 3,50. (Hvis du har FW3.55 du er ute av lykken for nå. Dessverre er det ingen løsning på markedet eller i samfunnet for den FW versjon.) Denne applikasjonen vil også tillate deg å lapp din android bygge med alle filene som trengs for å jailbreak din ps3. (dette vil bli endret virkelig snart.) Det inkluderer også mange nyttelast så u kan bruke den som best passer dine behov.

Instruksjoner:
må du laste ned begge filene finnes nedenfor.

DowngradeUpdater (nødvendig)

PS3DJB Oppdatert til 2.5.1 - Inkluderer Nå darkstone hd2froyo v3 i en tilpasset mappe bare for jailbreaking. Størrelse 103mb

Install:

Kontroller at du har plassert android bygge etter eget valg på roten av sd-kortet før du installerer. Din android bygge må plasseres i Android-mappen.

1.Install downgradeupdater.cab til lagringskortet. (Dette inneholder bare nedprioritere mappen)
2. installere PS3DJB.cab til lagringskortet. (Dette inneholder de viktigste UI og alle jailbreak-filer) (inkluderer ikke endret 3,41 PUP, fil lv2diag.self 1 og filen lv2diag.self 2)
Pre Bruk:
En. kjøre programmet, og velg backup originale android bygge (må gjøre dette først før du kjører setup jailbreak hvis du vil beholde den opprinnelige zImage av Android bygge.)
2. velg setup jailbreak. Dette vil overføre alle filene til din android bygge. hvis du erstatter android bygge senere med en nyere versjon bare kjøre oppsettet jailbreak.

Bruk:

En. når du setter deg jailbreak deretter gå videre til å velge Launch PS3DJB. Følg instruksjonene på jailbreak prosessen. Det er tonnevis med tuts om hvordan du gjør det. Det er alt de samme for det meste. Hva er forskjellig for de HD2 er Når du boote i Android gå og starte Gscript og velg nyttelast du ønsker. Så vent til det begynner å auto nedtelling og koble telefonen til ps3 og start jailbreak-prosessen.
2. Hvis du ønsker å nedgradere din ps3 lanseringen downgrader. Dette vil føre deg til en mini android bygge laget spesielt for nedgradering din ps3. Dette vil ikke påvirke andre android bygger

Spørsmål og svar:

Q) hvordan vet jeg når alt sikkerhetskopiert, restaurert eller oppsett for jailbreak?
A) det vil fullføre når knappen bildet smekker tilbake til normal når det er ferdig.
Q) im gjort nedgradering og skrånende slå av telefonen med power knappen?
A) Hvis du kjører nedprioritere delen av programmet må du trekke ut batteriet når du er ferdig og starte telefonen. dette ikke skyldes min app det er en del av nedgradering oppsett.
Q) Hvor er Gscript mappen på?
A) gscript mappe installerer til roten av SD-kortet. Det bør installere når du installerer PS3DJB.CAB hvis du ikke ser det. Reboot telefonen. Noen ganger er det cacher til en omstart. ikke sikker på om det en OS problem eller en Rom problem.
Q) Jeg begynte Gscript og bare se et par av nyttelast. Isnt det flere?
A) hvis du mangler nyttelaster i gscript liste treffe vinduet knappen velg deretter legge script. Så til slutt velger last. finner en manglende script velge det og lagre. det nå vil fylle på hovedlisten i gscript. du må legge til. hermes 3,50 + PSN v4b, CE-X hybrid nyttelast, og 2.76FW nyttelast.
Q) Jeg har flere android bygger vil dette rotet med dem?
A) Ja og Nei Det vil bare rote til det android bygge ligger i Android mappe. Hvis du vil være sikker på din lager android bygge overnatte lager etter jailbreaking kjøre sikkerhetskopien opprinnelige android bygge knappen først å sikkerhetskopiere en kopi av den opprinnelige zImage. Når du er ferdig jailbreaking bare kjøre gjenopprette opprinnelige android bygge å gjenopprette backedup zImage.
Q) Trenger jeg å installere downgradeupdater.Cab hvis jeg ikke har tenkt på nedgradering?
A) Nei du ikke. Det påvirker ikke noe releated jailbreaking. Hvis du treffer lanseringen downgrader knappen den ikke er installert vil føre til at app for å vise en melding om det mangler.
Q) hvis jeg nedgradere vil jeg tapet mitt spill sparer? hvis så hvordan holder jeg dem?
A) Hvis du nedgraderer du kan miste spillet lagre. Gå til systeminnstillinger og sikkerhetskopiere systemet ditt. alternativet er på bunnen av listen nesten. du kan gjenopprette samme måte

hvis du har noen forslag gi meg beskjed.
nyt!

nyttelast inkludert :
Hermes v4b 355 FW3.41
CE-X FW3.41
Hermes FW3.41
Hermes v4b + psn + 3,50 FW3.41
PL3 FW2.76
PL3 FW3.01
PL3 FW3.10
PL3 FW3.15
PL3 FW3.41

* VIKTIG *
for nedgradering du trenger 3,41 endret valpen, fil lv2diag.self 1 og filen lv2diag.self to. Dette er nødvendig når du får service modus

Endre log :

Versjon 2.5.1
* lagt min egendefinerte data.img (57mb) til jailbreak rom. Skal spare mye mer plass på minnekortet og starte opp raskere. Min støvel tok 1 min 37 sek, som var raskere enn 1GB data.img opprettet ved første oppstart.

Versjon 2.5

* Fjernet oppsett Jailbreak, sikkerhetskopiering og gjenoppretting knapper.
* Jailbreaking har nå en egen mappe som har en pre oppsett bygge av android klar til jailbreak
* Inkludert en dedikert android startknapp for dem som har daglig bruk bygger på android på der telefonen ligger i android mappen
* Nye start-menyen ikon - takket være drkfngthdragnlrd

versjon 2.0

* Fjernet noen backup eller utskifting av initrd.gz så det er egentlig ikke nødvendig for vårt formål.
* Skal fungere bedre med nye versjoner av Android som jeg støttet av filestructure noen.

versjon 1.6

* Backup originale android bygge nå sikkerhetskopierer zImage og initrd.gz
* Gjenopprette opprinnelige android bygge nå gjenoppretter zImage og initrd.gz

versjon 1.5

* Lagt backup originale android bygge knapp - dette vil sikkerhetskopiere opprinnelige zImage på urørt android bygge.
* Lagt gjenopprette opprinnelige android bygge knapp - dette vil gjenopprette den opprinnelige zImage og slette alle filer knyttet til jailbreaking i android-mappen
* Oppdatert funksjonalitet for oppsett Jailbreak-knappen - nå vil lage alle jailbreak relaterte kataloger i android mappen deretter installere alle filene som trengs.

Takk går ut til:
mangahoteles, bygger Darkstone, Dan1j3l for originalen av psfandroid
Den usynlige Gud og KillaHurtz for det nyttelast porter
XDA is Awesome!!!

Check out my site CannApps.com where you can find all my Medical Marijuana Apps for WP7!
Also check out CannApps on Facebook as well as Twitter