Welcome to XDA

Search to go directly to your device's forum

Register an account

Unlock full posting privileges

Ask a question

No registration required
Post Reply

Pre order for Galaxy Nexus LTE is open starting now

OP latinoboi30

22nd April 2012, 02:25 AM   |  #131  
Senior Member
Thanks Meter: 49
 
876 posts
Join Date:Joined: Aug 2010
More
Its already $149 at wirefly.

Sent from my SPH-D700 using XDA
22nd April 2012, 02:47 AM   |  #132  
iSaint's Avatar
Senior Member
Flag Phoenix, Maryland
Thanks Meter: 1,307
 
3,597 posts
Join Date:Joined: Jan 2011
More
Quote:
Originally Posted by davidrules7778

Since I got my epic I hated the tw interface launcher so I switched to launcher pro I think I am going to use it on my galaxy nexus too

Sent from my SPH-D700

Adw ex ftw...
Its life changing
The Following User Says Thank You to iSaint For This Useful Post: [ View ]
22nd April 2012, 03:11 AM   |  #133  
worldwidepmp's Avatar
Senior Member
Flag Washington, D.C.
Thanks Meter: 202
 
969 posts
Join Date:Joined: May 2008
More
Quote:
Originally Posted by InfDaMarvel

Its already $149 at wirefly.

Sent from my SPH-D700 using XDA

Hmm...

actually $119.00 with Friends and Family http://www.wirefly.com/eCommerce/Spe...custblock=true

Sent from my SPH-D700 using xda premium
Last edited by worldwidepmp; 22nd April 2012 at 03:16 AM.
The Following User Says Thank You to worldwidepmp For This Useful Post: [ View ]
22nd April 2012, 06:07 AM   |  #134  
‹BERô's Avatar
Recognized Themer
Flag Texas
Thanks Meter: 8,937
 
13,778 posts
Join Date:Joined: Nov 2011
Donate to Me
More
nvm
Last edited by ‹BERô; 22nd April 2012 at 06:15 AM.
22nd April 2012, 06:30 AM   |  #135  
iSaint's Avatar
Senior Member
Flag Phoenix, Maryland
Thanks Meter: 1,307
 
3,597 posts
Join Date:Joined: Jan 2011
More
Quote:
Originally Posted by ‹BERô

nvm

You call local sprint store ?
22nd April 2012, 06:34 AM   |  #136  
‹BERô's Avatar
Recognized Themer
Flag Texas
Thanks Meter: 8,937
 
13,778 posts
Join Date:Joined: Nov 2011
Donate to Me
More
Quote:
Originally Posted by iSaint

You call local sprint store ?

No for a minute it there it said sold out... then looked on the laptop and it was ready to order... too bad sprint no longer offers the Bill to Account anymore... sooo no gnex until next pay day... FML
22nd April 2012, 06:37 AM   |  #137  
iSaint's Avatar
Senior Member
Flag Phoenix, Maryland
Thanks Meter: 1,307
 
3,597 posts
Join Date:Joined: Jan 2011
More
Quote:
Originally Posted by ‹BERô

No for a minute it there it said sold out... then looked on the laptop and it was ready to order... too bad sprint no longer offers the Bill to Account anymore... sooo no gnex until next pay day... FML

Haha I'm in same situation .. spent all my money during the "holiday" that just passed so I gotta wait a little
22nd April 2012, 06:40 AM   |  #138  
‹BERô's Avatar
Recognized Themer
Flag Texas
Thanks Meter: 8,937
 
13,778 posts
Join Date:Joined: Nov 2011
Donate to Me
More
Quote:
Originally Posted by iSaint

Haha I'm in same situation .. spent all my money during the "holiday" that just passed so I gotta wait a little

Sucks ass.... so hyped for it, it dropped and so did i ='[

Sent from my SPH-D700 using xda premium
Last edited by ‹BERô; 22nd April 2012 at 07:05 AM.
22nd April 2012, 07:01 AM   |  #139  
worldwidepmp's Avatar
Senior Member
Flag Washington, D.C.
Thanks Meter: 202
 
969 posts
Join Date:Joined: May 2008
More
Quote:
Originally Posted by iSaint

Haha I'm in same situation .. spent all my money during the "holiday" that just passed so I gotta wait a little

That Kush?

Sent from my Kindle Fire using xda premium
The Following 3 Users Say Thank You to worldwidepmp For This Useful Post: [ View ]
22nd April 2012, 08:19 AM   |  #140  
JohnCorleone's Avatar
Senior Member
Flag Whittier,CA
Thanks Meter: 5,784
 
15,572 posts
Join Date:Joined: Dec 2010
Donate to Me
Wow, I stopped by to see where everyone was headed. I expected to see a higher S3 count. I am torn between the same 2 phones for my June 1 update. Looks like I will be seeing many of you soon though. I have more fun with my Nexus now than when I first got it so I am leaning towards GNex but if the May 7th announcement blows me away i may change my mind and have an S2 and S3. I am kinda glad I can't upgrade until 6/! because I wouldn't be able to resist the temptation!

Sent from either ET4G or NS4G using Xparent Tapatalk 2

The Following 3 Users Say Thank You to JohnCorleone For This Useful Post: [ View ]
Post Reply Subscribe to Thread
Previous Thread Next Thread
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes