FORUMS

T-Mobile Galaxy S6 Battery Woes

I’ve been using a T-Mobile Galaxy S6 since the device launched with T-mobile’s … more

Earthquake Early Warning in Your Pocket

Probably all of us reading this have a smartphone in our pocket. For many of us, the … more

Sony: The OEM You Want To Save

In our recent Discuss article, we asked you readers on which OEM you would like to help. While the … more

How to Lock and Protect Your Apps – XDA Xposed Tuesday

The smartphone revolution has passed. Everybody has mobile apps. Some of … more

[Humor][HTC Glacier Edition] You know you're rooted when...

2,853 posts
Thanks Meter: 1,290
 
By invasion2, Senior Member on 31st March 2012, 08:12 PM
Post Reply Subscribe to Thread Email Thread
23rd April 2012, 04:59 AM |#61  
IvanJSoto's Avatar
Member
Thanks Meter: 28
 
More
You know you're rooted when your ringtone is a remix from Eminem's line in the 8-mile movie saying "look at yo damn boots! They starting to grow roots! Nananananana Nana *without me beat*" lmfao x]


Sent from my HTC Glacier using xda premium
 
 
25th April 2012, 01:55 AM |#62  
Junior Member
Thanks Meter: 0
 
More
You know your rooted when your friends see Nexus splash image, DROID Razr bootanimation, Verizon Wireless title in notification bar, and HTC logo on back of your MT4G and can't tell what phone you have.

Friend:

You:
26th April 2012, 04:37 AM |#63  
The_F_Word's Avatar
Senior Member
Thanks Meter: 104
 
More
You know your rooted when you go to the xda mytouch 4g general thread just to put a joke on the "you know your rooted" thread :)

EPIC WINNNN :-0 LOL

Sent from my HTC Glacier using XDA Premium App
28th April 2012, 02:16 PM |#64  
BuddhaTeh1337's Avatar
Senior Member
Flag tactown
Thanks Meter: 37
 
More
you know you are rooted when you go to the bathroom, unlock your phone, and dont get up till your legs are asleep.

PS, or you have a masturbation issue.
28th April 2012, 02:17 PM |#65  
eqjunkie829's Avatar
Senior Member
Flag West Jordan, UT
Thanks Meter: 605
 
Donate to Me
More
Quote:
Originally Posted by BuddhaTeh1337

you know you are rooted when you go to the bathroom, unlock your phone, and dont get up till your legs are asleep.

You don't have to be rooted for that lol! If you are rooted you don't have to worry about your battery dying quite as fast though.

Sent from my Glacier using Tapatalk 2
9th May 2012, 07:22 AM |#66  
Account currently disabled
Flag Virginia beach
Thanks Meter: 3,762
 
Donate to Me
More
You know your rooted, when you wanna be a moderator. Oh wait,I already did that.ha
12th May 2012, 01:30 AM |#67  
Member
Flag Brooklyn
Thanks Meter: 11
 
More
U know ur rooted when u go through ur day of 6hrs of classes and 8hrs of work while finishing up ur movie on the way home and don't need to worry about packing a charger

Sent from my HTC Glacier using XDA
16th May 2012, 01:06 AM |#68  
Junior Member
Flag sydney
Thanks Meter: 1
 
More
Thumbs up
Quote:
Originally Posted by quadmanx

You know your rooted when your friends see Nexus splash image, DROID Razr bootanimation, Verizon Wireless title in notification bar, and HTC logo on back of your MT4G and can't tell what phone you have.

Friend:

You:

Haha that's a good one
20th May 2012, 11:34 PM |#69  
Root-Maniac's Avatar
Senior Member
Flag SO. Cali.
Thanks Meter: 554
 
Donate to Me
More
Quote:
Originally Posted by Mr.Highway

You know your rooted, when you wanna be a moderator. Oh wait,I already did that.ha

You know your rooted when you don't own a mt4g.. hahahah

Sent from my HTC One X using XDA
21st May 2012, 04:15 AM |#70  
NatsuDragneell's Avatar
Senior Member
Flag Cincinnati
Thanks Meter: 251
 
More
You know u rooted when u show your friend who has a iPhone your phone running miui an he says Android copying them pffft lol

Sent from my HTC MyTouch4G using Tapatalk 2
Post Reply Subscribe to Thread
Previous Thread Next Thread
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes