Welcome to XDA

Search to go directly to your device's forum

Register an account

Unlock full posting privileges

Ask a question

No registration required
Post Reply

[Q] duvida em relação a garantia . doubts regarding the security

OP brunocosta_2

12th February 2014, 01:46 PM   |  #1  
OP Junior Member
Thanks Meter: 0

4 posts
Gostaria de fazer uma pergunta...Eu tenho um xperia sp que esta com problemas a carregar.E por isso gostaria de saber se posso mandar ele para garantia com uma ROM oficial mas não da minha operadora Portuguesa(TMN).Ja tive o telemóvel com root e deinstalei para poder mandar para garantia.
TEM O BOOTLOADER BLOQUEADO E SEMPRE TEVE, PARA INSTALAR A ROM QUE TENHO AGORA QUE É UMA RUSSA USEI O FLASHTOOL. Gostaria de saber o telemóvel perdeu garantia ou se ainda continua porque vi em forums que não perdia e noutros que que perdia e precisava de ajuda.
Obrigado

I would like to ask a question ... I have a xperia sp that's troubled carregar.E so I wonder if I can send it for warranty but not with an official carrier of my Portuguese (TMN) ROM. Already had your phone with root and deinstalei able to arrange for warranty.
BOOTLOADER LOCKED AND HAVE ALWAYS HAD TO INSTALL A ROM THAT I HAVE NOW THAT IS A USED RUSSIAN The FlashTool. Curious your phone lost or warranty still because I saw on forums that they did not lose and that other lost and needed help.
12th February 2014, 01:54 PM   |  #2  
Member
Flag Viseu
Thanks Meter: 3

65 posts
More
Se não é a rom original, receio que perdeste a garantia, mesmo fazendo root perdes a garantia do telemovel
The Following User Says Thank You to Danny_f55 For This Useful Post: [ View ]
Post Reply Subscribe to Thread
Previous Thread Next Thread
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes