Attend XDA's Second Annual Developer Conference, XDA:DevCon 2014!
5,729,324 Members 42,467 Now Online
XDA Developers Android and Mobile Development Forum

GL ROM GT I9500 4.4 KitKat Floripa

Tip us?

jgfernog
Old
jgfernog's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 113

DONATE TO ME
Quote:
Originally Posted by gutolopes.com View Post
Então me respondeu o que queria, você é só um montador, não um construtor, baixa tudo que precisa e monta.
Parabéns
Estou sem tempo cara, muito corrido aqui e ficarei se esse celular, senão instalaria a sua rom pra ver se ela tem os mesmos recursos que a minha.
Fica na paz

Then answered me what I wanted, you're just an assembler, not a manufacturer, low everything you need and mounts.
Congratulations
'm Faceless time, very busy here and I'll be this phone, but would install your rom to see if it has the same features as mine.
Stay in Peace

AHAHAHAHAHA eu que criei essa ROM, Você que sim é um MONTADOR, não eu pois você apenas adicionou aplicativos mas não mudou o resto todo. Crie sua rom a partir da STOCK, não a partir da minha, eu até deixaria mas agora você fez isso sem permissão então eu não quero. Retire isso do XDA eu vou te denunciar ao mod e isso pode resultar em ban, você so pode ter 10 anos.

AHAHAHAHAHA I created this ROM at all, and YOU are the assembler, not me. You just have changed apps but you didn't change the rest. If you want to make your own ROM you have to start with a stock or ask for start with my ROM, I didn't give you permission for this. I'll report you
Galaxy S4 (I9500)------ My ROM and testing builds(cm11) for another project

Test my ROM(I9500): here

Brazilian==>Rio de Janeiro >>>> Add me as a friend
The Following User Says Thank You to jgfernog For This Useful Post: [ Click to Expand ]

gutolopes.com
Old
Junior Member - OP
Thanks Meter 10
Quote:
Originally Posted by jgfernog View Post
AHAHAHAHAHA eu que criei essa ROM, Você que sim é um MONTADOR, não eu pois você apenas adicionou aplicativos mas não mudou o resto todo. Crie sua rom a partir da STOCK, não a partir da minha, eu até deixaria mas agora você fez isso sem permissão então eu não quero. Retire isso do XDA eu vou te denunciar ao mod e isso pode resultar em ban, você so pode ter 10 anos.

AHAHAHAHAHA I created this ROM at all, and YOU are the assembler, not me. You just have changed apps but you didn't change the rest. If you want to make your own ROM you have to start with a stock or ask for start with my ROM, I didn't give you permission for this. I'll report you
De onde você baixou ela cara?
Tinha que ser um brasileiro de merda como tantos que existem.
Não cria nada e não gosta que façam melhor, inveja.
Espero que a moderação cuide de você.
EU TENHO VERGONHA DE GENTE DO NOSSO POVO COMO VOCÊ.

Vou excluir esse tópico por isso.
VERGONHA DE GENTE COMO VOCÊ.
VERGONHA MESMO.

Where you downloaded it expensive?
It had to be a Brazilian ****ing as many that exist.
Creates nothing and dislikes better, do envy.
I hope you take care of moderation.
I HAVE PEOPLE SHAME OF OUR PEOPLE LIKE YOU.

I'll delete this thread for that.
SHAME OF PEOPLE LIKE YOU.
SHAME EVEN.

ronnie498
Old
ronnie498's Avatar
Forum Moderator
Thanks Meter 2118
Mod Edit

Thread Temporarily Closed while issue is being looked at

ronnie498
Forum Moderator
The Following 2 Users Say Thank You to ronnie498 For This Useful Post: [ Click to Expand ]
THREAD CLOSED
Subscribe
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes