Welcome to XDA

Search to go directly to your device's forum

Register an account

Unlock full posting privileges

Ask a question

No registration required
View Poll Results: Are the signatures cool?
Of course 7 58.33%
Kinda 2 16.67%
Not at all 3 25.00%
Voters: 12. You may not vote on this poll

Post Reply

Get custom SIGNATURE and AVATAR

OP Recognized Noob

25th January 2014, 01:31 AM   |  #51  
luqman98's Avatar
Senior Member
Flag Tendong, Pasir Mas, Kelantan
Thanks Meter: 530
 
3,601 posts
Join Date:Joined: Nov 2012
More
Ok..... please make a siggy for FB group (my class group)

The pic must be at 800x250 .

Write this:
Selamat datang ke group 4 Sains 1!
(Translate: Welcome to the 4 science 1 group)

And please include this (logo, transparent background):
http://www.smktendong.edu.my/maklumatam/logo.png

Do something like landscape at city....
and the last thing is you put in your name at the bottom of sig because they will think I'm skilled in PS lol.
Last edited by luqman98; 25th January 2014 at 01:36 AM.
The Following User Says Thank You to luqman98 For This Useful Post: [ View ]
25th January 2014, 06:11 AM   |  #52  
Recognized Noob's Avatar
OP Senior Member
Flag ON YOUR BED
Thanks Meter: 307
 
755 posts
Join Date:Joined: Aug 2013
More
Quote:
Originally Posted by luqman98

Ok..... please make a siggy for FB group (my class group)

The pic must be at 800x250 .

Write this:
Selamat datang ke group 4 Sains 1!
(Translate: Welcome to the 4 science 1 group)

And please include this (logo, transparent background):
http://www.smktendong.edu.my/maklumatam/logo.png

Do something like landscape at city....
and the last thing is you put in your name at the bottom of sig because they will think I'm skilled in PS lol.

Here it is: http://s17.postimg.org/hxmwc50fj/selamat.jpg
Tell me how it is. Comment & Thank.

25th January 2014, 06:51 AM   |  #53  
luqman98's Avatar
Senior Member
Flag Tendong, Pasir Mas, Kelantan
Thanks Meter: 530
 
3,601 posts
Join Date:Joined: Nov 2012
More
Quote:
Originally Posted by Recognized Noob

Here it is: http://s17.postimg.org/hxmwc50fj/selamat.jpg
Tell me how it is. Comment & Thank.

Hmmm.... not bad.

Sent from my GT-S5300 using Tapatalk 0.01a
1. Love doesn't need any reason.
2. Wanna speed up 3G (not 4G LTE)?
Here it is:
http://forum.xda-developers.com/show....php?t=2586876
25th January 2014, 07:15 AM   |  #54  
Recognized Noob's Avatar
OP Senior Member
Flag ON YOUR BED
Thanks Meter: 307
 
755 posts
Join Date:Joined: Aug 2013
More
Quote:
Originally Posted by luqman98

Hmmm.... not bad.

Sent from my GT-S5300 using Tapatalk 0.01a

1. Love doesn't need any reason.
2. Wanna speed up 3G (not 4G LTE)?
Here it is:
http://forum.xda-developers.com/show....php?t=2586876

Due to exams I wont be able to take requests for a few weeks.
1st February 2014, 11:21 PM   |  #55  
BartxGamer's Avatar
Senior Member
Flag Eden
Thanks Meter: 10
 
160 posts
Join Date:Joined: Nov 2012
More
Hey
Hello,
I want a cool signature
but i want only Thanks If I helped signature to add it
You know what i mean. Click Thanks button if I helped! something like this. But creative
Thanks!
2nd February 2014, 03:35 PM   |  #56  
androvista's Avatar
Senior Member
Flag Mumbai
Thanks Meter: 383
 
757 posts
Join Date:Joined: Aug 2013
More
Make me a nice avatar please? Do anything. Thanks!
10th May 2014, 09:30 AM   |  #57  
Recognized Noob's Avatar
OP Senior Member
Flag ON YOUR BED
Thanks Meter: 307
 
755 posts
Join Date:Joined: Aug 2013
More
I wont be taking request for the rest of 2014. Maybe ocassionally though. You can PM me and I will c what i can do that is if I have time.
Sorry frnz, studies are top priority.
28th May 2014, 10:09 PM   |  #58  
Carl Jonson's Avatar
Senior Member
Thanks Meter: 119
 
152 posts
Join Date:Joined: Aug 2013
Hey I am new in this thread.
Can anyone make a sigi for me using an image which i will provide u .
Thankx in advance.




Quote:

Press thanx if liked !


Post Reply Subscribe to Thread
Previous Thread Next Thread
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes