Post Reply

[ROM][TW4.3][MJ4] Toxic Swamp ROM V1.0.2 - MyHub

Announcement from Skunk Ape1: [ROM][TW4.3][MJ4] Toxic Swamp ROM V1.0.0 - MyHub
5th September 2014, 02:26 PM   |  #681  
kingjamesthe3's Avatar
Senior Member
Flag Cedartown
Thanks Meter: 616
 
542 posts
Join Date:Joined: Dec 2010
Donate to Me
More
Quote:
Originally Posted by LouRock

What's up King

Everything is cool, just picked up the Note 3 @ best buy yesterday. Gonna give a world for the next 14 days and then I'll decide if I'll keep it. I'm wasn't impressed with the Note 4 specs that's why I jumped on the Note 3 for cheap money. I really wanted to get the HTC M8 because there's some cool friends devs over there but I couldn't cough up the 200 the bucks. It's all good though, I've always wanted one of these king size phones anyway. LOL. Take care man..

Sent from my SM-N900P using XDA Free mobile app

Well you made an excellent choice. Although I agree, there are some awesome devs on the M8, but you can't go wrong with the Note 3! Hit us up in the hangout sometime when you get a chance. We have some goodies I know you will want for your note 3 if you decide to keep it! Like @strongsteve says, "real men carry notes!" LoL!! [emoji106]

http://i.imgur.com/yAQKBCY.jpg
Last edited by kingjamesthe3; 5th September 2014 at 02:29 PM.
The Following User Says Thank You to kingjamesthe3 For This Useful Post: [ View ]
10th September 2014, 04:59 AM   |  #682  
3.0VTEC23's Avatar
Senior Member
Flag Medford, MA
Thanks Meter: 358
 
1,187 posts
Join Date:Joined: Jun 2010
More
Whattup
Quote:
Originally Posted by kingjamesthe3

Well you made an excellent choice. Although I agree, there are some awesome devs on the M8, but you can't go wrong with the Note 3! Hit us up in the hangout sometime when you get a chance. We have some goodies I know you will want for your note 3 if you decide to keep it! Like @strongsteve says, "real men carry notes!" LoL!! [emoji106]

http://i.imgur.com/yAQKBCY.jpg


Whattup KJ3, You still Rocking your N3 w/TS..I am as well..I just love this damn Rom w/Anak and refuse to go w/another rom..Why mess with something that's not broken and EVERYTHING flat out works FLAWLESSLY..It's too bad Skunk decided not to add more to this rom (Not that it needs anything) but I would have to see what else he would have laced this rom with..I would at least like to see more themes for it..I love Anakonda but I know he would have whipped up more interesting color combos..I'll have to hop on the hangout and holla At ya'll..I've been MIA for a min...LOL
The Following User Says Thank You to 3.0VTEC23 For This Useful Post: [ View ]
10th September 2014, 01:41 PM   |  #683  
bigpappags3's Avatar
Senior Member
Flag Dalla/Ft.Worth
Thanks Meter: 2,767
 
1,346 posts
Join Date:Joined: May 2013
More
Quote:
Originally Posted by 3.0VTEC23

Whattup KJ3, You still Rocking your N3 w/TS..I am as well..I just love this damn Rom w/Anak and refuse to go w/another rom..Why mess with something that's not broken and EVERYTHING flat out works FLAWLESSLY..It's too bad Skunk decided not to add more to this rom (Not that it needs anything) but I would have to see what else he would have laced this rom with..I would at least like to see more themes for it..I love Anakonda but I know he would have whipped up more interesting color combos..I'll have to hop on the hangout and holla At ya'll..I've been MIA for a min...LOL

He was going to do more but his phone crapped out and the new phone he received had kit kat on it. I hear he is going to have an anakonda theme for priest punch though if it's not already out.

http://i.imgur.com/qrByUGN.jpg
10th September 2014, 02:30 PM   |  #684  
kingjamesthe3's Avatar
Senior Member
Flag Cedartown
Thanks Meter: 616
 
542 posts
Join Date:Joined: Dec 2010
Donate to Me
More
Quote:
Originally Posted by 3.0VTEC23

Whattup KJ3, You still Rocking your N3 w/TS..I am as well..I just love this damn Rom w/Anak and refuse to go w/another rom..Why mess with something that's not broken and EVERYTHING flat out works FLAWLESSLY..It's too bad Skunk decided not to add more to this rom (Not that it needs anything) but I would have to see what else he would have laced this rom with..I would at least like to see more themes for it..I love Anakonda but I know he would have whipped up more interesting color combos..I'll have to hop on the hangout and holla At ya'll..I've been MIA for a min...LOL

Man I started to put a APB out on you @3.0VTEC23 lol!! You have been Mia for awhile. Well actually I made the jump a few months ago and its been a hell of a ride ever since. @micmars was kind enough to point me to the correct file so once I flashed my modem and then PC Odin the stock file, then I was ready to rock and roll. I do miss the hell out of TS though. From the boot animation (which I wish was on Priest Punch Rom) to the functionality of the rom, it was flawless! Skunk is working on Anakonda for priest punch so that's gonna be the icing on the cake.

When ever your ready to make that jump hit us up or hit me up in the ho and we will get ya setup. There's a lot of cool mods for PP also thanks to @1brainsurgeon. Bear made a theme for swift key and @fly4awhtgye has made a plethora of pulldowns also. So many that I decided to make a folder on my SD card for em lol!

This rom is gonna take off tho once skunk puts his touch on it!

http://i.imgur.com/yAQKBCY.jpg
The Following 2 Users Say Thank You to kingjamesthe3 For This Useful Post: [ View ]
10th September 2014, 02:44 PM   |  #685  
LouRock's Avatar
Senior Member
Flag Boston MA\San Juan PR
Thanks Meter: 539
 
1,161 posts
Join Date:Joined: Apr 2011
More
Quote:
Originally Posted by bigpappags3

He was going to do more but his phone crapped out and the new phone he received had kit kat on it. I hear he is going to have an anakonda theme for priest punch though if it's not already out.

http://i.imgur.com/qrByUGN.jpg

I'm new to this phone but I don't understand the whole kikat thing with the note 3 I'm rooted with NC5 from day one and theres pretty much nothing I cant do in regards to flashing roms, recoveries and kernels. Is it that it makes it harder for devs to edit files and so on? Just wondering..
10th September 2014, 02:52 PM   |  #686  
bigpappags3's Avatar
Senior Member
Flag Dalla/Ft.Worth
Thanks Meter: 2,767
 
1,346 posts
Join Date:Joined: May 2013
More
Quote:
Originally Posted by LouRock

I'm new to this phone but I don't understand the whole kikat thing with the note 3 I'm rooted with NC5 from day one and theres pretty much nothing I cant do in regards to flashing roms, recoveries and kernels. Is it that it makes it harder for devs to edit files and so on? Just wondering..

Pretty much it's the knox thing not the kit kat...so basically 4.3 is jellybean and 4.4 is kit kat...With knox you can't go backwards...so once u update going backwards to older roms results in brick most of the time from my understanding. ....it's really just a bunch of bs. So be careful as always in what you flash.

http://i.imgur.com/qrByUGN.jpg
The Following 2 Users Say Thank You to bigpappags3 For This Useful Post: [ View ]
10th September 2014, 03:04 PM   |  #687  
LouRock's Avatar
Senior Member
Flag Boston MA\San Juan PR
Thanks Meter: 539
 
1,161 posts
Join Date:Joined: Apr 2011
More
Quote:
Originally Posted by bigpappags3

Pretty much it's the knox thing not the kit kat...so basically 4.3 is jellybean and 4.4 is kit kat...With knox you can't go backwards...so once u update going backwards to older roms results in brick most of the time from my understanding. ....it's really just a bunch of bs. So be careful as always in what you flash.

http://i.imgur.com/qrByUGN.jpg

I see.. So its similar to what I went though when I had my SGS4. Luckly for us then @Unknownforce created a way to flash modems/firmwares without needing to take the OTA. Damn this knox bs really blows! Lucky for me when I update to a new updated rom, I never look back but I can understand how some appreciate the backwards compatibility.
The Following 2 Users Say Thank You to LouRock For This Useful Post: [ View ]
10th September 2014, 05:30 PM   |  #688  
3.0VTEC23's Avatar
Senior Member
Flag Medford, MA
Thanks Meter: 358
 
1,187 posts
Join Date:Joined: Jun 2010
More
Quote:
Originally Posted by bigpappags3

He was going to do more but his phone crapped out and the new phone he received had kit kat on it. I hear he is going to have an anakonda theme for priest punch though if it's not already out.

http://i.imgur.com/qrByUGN.jpg

Hey big, he told me about that and I kinda joked with him saying...you can't even enjoy your own masterpiece!!!!

---------- Post added at 12:30 PM ---------- Previous post was at 12:26 PM ----------

Quote:
Originally Posted by kingjamesthe3

Man I started to put a APB out on you @3.0VTEC23 lol!! You have been Mia for awhile. Well actually I made the jump a few months ago and its been a hell of a ride ever since. @micmars was kind enough to point me to the correct file so once I flashed my modem and then PC Odin the stock file, then I was ready to rock and roll. I do miss the hell out of TS though. From the boot animation (which I wish was on Priest Punch Rom) to the functionality of the rom, it was flawless! Skunk is working on Anakonda for priest punch so that's gonna be the icing on the cake.

When ever your ready to make that jump hit us up or hit me up in the ho and we will get ya setup. There's a lot of cool mods for PP also thanks to @1brainsurgeon. Bear made a theme for swift key and @fly4awhtgye has made a plethora of pulldowns also. So many that I decided to make a folder on my SD card for em lol!

This rom is gonna take off tho once skunk puts his touch on it!

http://i.imgur.com/yAQKBCY.jpg

Idk bruh!! I can't leave TS man..it grew on me HARD! I'll miss it too much to not be able to go back to it. I'm actually thinking of keeping my N3 and have the Note Edge 4!
Last edited by 3.0VTEC23; 10th September 2014 at 11:22 PM.

The Following 2 Users Say Thank You to 3.0VTEC23 For This Useful Post: [ View ]
Post Reply Subscribe to Thread
Previous Thread Next Thread
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes


Top Threads in Sprint Galaxy Note 3 Android Development by ThreadRank