FORUMS

Top Forum Discussions

SeanzScreamZ

64 posts
Thanks Meter: 10
 
By FeRoCiiOuS, Member on 8th March 2012, 03:57 AM
Post Reply Subscribe to Thread Email Thread
Hey guys, most of you Sky-ICS members know that sean is away on tour... anyone know when hes coming back? I miss his amazing dev work on his rom. He constantly updated and improved it. Anyone else miss sean? =P
The Following User Says Thank You to FeRoCiiOuS For This Useful Post: [ View ]
 
 
8th March 2012, 03:58 AM |#2  
R4INS's Avatar
Senior Member
Thanks Meter: 2,290
 
Donate to Me
More
Quote:
Originally Posted by FeRoCiiOuS

Hey guys, most of you Sky-ICS members know that sean is away on tour... anyone know when hes coming back? I miss his amazing dev work on his rom. He constantly updated and improved it. Anyone else miss sean? =P

Haha yup, he's a good dude. I think in April some time he will be back.
8th March 2012, 04:21 AM |#3  
Member
Thanks Meter: 6
 
More
One the best dev on the sky rocket I hope he continues his work into ics

Sent from my SAMSUNG-SGH-I727 using XDA
8th March 2012, 04:26 AM |#4  
R4INS's Avatar
Senior Member
Thanks Meter: 2,290
 
Donate to Me
More
Quote:
Originally Posted by silverdagon

One the best dev on the sky rocket I hope he continues his work into ics

Sent from my SAMSUNG-SGH-I727 using XDA

That was his plan if I remember right. He said something along the lines of "ill be back in April to mod the real ics"

Lets hope ics beats him back haha
8th March 2012, 04:37 AM |#5  
BaconStep's Avatar
Senior Member
Flag Las Vegas
Thanks Meter: 1,487
 
Donate to Me
More
yeah he will be back in april I think hes on tour with Chimaira, something like that.
8th March 2012, 05:40 AM |#6  
niezek's Avatar
Senior Member
Flag Clayton
Thanks Meter: 33
 
More
Quote:
Originally Posted by BaconStep

yeah he will be back in april I think hes on tour with Chimaira, something like that.

Great band!!!

Sent from my SAMSUNG-SGH-I727 using xda premium
8th March 2012, 11:09 AM |#7  
wirelessFREAK's Avatar
Senior Member
Thanks Meter: 31
 
More
I'm kinda sad to hear that he's taking a break, but hope he has fun. I used to be on the skyrocketeer rom till I realized that it wasn't gonna be updated. Now under sky ics, I get similar news :-/

Well, I've donated to his project and encourage you guys to do the same, so he can further support our systems

Sent from my 727
Post Reply Subscribe to Thread
Previous Thread Next Thread
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes