FORUMS

OnePlus Addresses Reservation List Cheating

Jake Cooper figured out how to bump his place up on OnePlus’ reservation list and … more

OnePlus 2 Benchmark Scores Show Its Muscle

This video by FoneArena contains all the popular benchmarks being tested on the OnePlus 2, … more

Sony’s Emergence in The Middle: Is The Price Right?

Sony’s Electronics Division is not in its best days, and its smartphone … more

HTC Delivering Ads Straight to Sense Home

HTC’s 2015 has been a year marked by a desperate search for revenue.The HTC One M9 … more

 View Poll Results: In Versin 3.1 is a ICS Message.apk (for MMS and SMS)

do you want the old Gingerbread SMS and MMS App?
 
41 Vote(s)
19.81%
or do you want to keep ICS MMS and SMS App?
 
166 Vote(s)
80.19%

[PORT] ▬CЯEED v4.0▬ [ROM][Uploaded]

n/a posts
Thanks Meter: 0
 
By DQiB, Guest on 2nd April 2012, 01:31 AM
Post Reply Subscribe to Thread Email Thread
17th April 2012, 08:44 PM |#161  
Member
Thanks Meter: 4
 
More
Quote:
Originally Posted by Trublood_

Partition your sd card to ext 2, ext 3 or 4, then
Download link2sd for free on Gplay, open it, select your type of second partition, reboot and ur done

Sent from my Galaxy Mini - CyanogenMod 9 Beta 7-604 MHz lilg V2- TIM

only ext is possible?in the app there is the possibility to choose also fat32 :)
sorry but i am noob and i really want to extend internal memory...i tried also this but internal memory still decrease...any ideas?
 
 
DQiB
17th April 2012, 09:00 PM |#162  
Guest
Thanks Meter: 0
 
More
unpossible
Sry you need to partition ur SD Card before using something like that
18th April 2012, 03:36 AM |#163  
D-dy's Avatar
Senior Member
Flag Kutaraja
Thanks Meter: 70
 
More
Quote:
Originally Posted by DQiB

loll pm me the thread link pls coz
im momently working on pradaui ;)

PMed. thx

Quote:
Originally Posted by inihccor

What's the difference

Well, im not so sure, coz im not a Dev, but I feel better performance n batrey live while runnin his rom
18th April 2012, 02:44 PM |#164  
Trublood_'s Avatar
Senior Member
Flag Guaratuba
Thanks Meter: 74
 
More
Quote:
Originally Posted by angelo.savinao

only ext is possible?in the app there is the possibility to choose also fat32 :)
sorry but i am noob and i really want to extend internal memory...i tried also this but internal memory still decrease...any ideas?

Yes, it is possible, but don't forget it has to be another primary partition.

EDIT: Here is some tutorial to help you on partitioning: http://forum.xda-developers.com/wiki/SD_card_partitioning

Sent from my Galaxy Mini - 604mhz SmartassV2- MIUI GB beta 2 - TIM
Last edited by Trublood_; 18th April 2012 at 02:49 PM.
DQiB
18th April 2012, 02:46 PM |#165  
Guest
Thanks Meter: 0
 
More
haha ok thx xD
maybe u can shre a tuto here xD
I ddont use any app2SD script for Normal use
21st April 2012, 11:42 PM |#166  
daxdax89's Avatar
Senior Member
Flag Knjazevac
Thanks Meter: 25
 
More
Omg this rom rocks!!!!
22nd April 2012, 03:39 PM |#167  
Senior Member
Thanks Meter: 32
 
More
Titanium force closes
DQiB
22nd April 2012, 03:51 PM |#168  
Guest
Thanks Meter: 0
 
More
real 0.o
22nd April 2012, 03:55 PM |#169  
Senior Member
Flag Jerusalem
Thanks Meter: 65
 
More
where can i find modems for this rom?

Thank You!
DQiB
22nd April 2012, 04:01 PM |#170  
Guest
Thanks Meter: 0
 
More
lol speak clear text -.-
Modems ? 0.o
22nd April 2012, 04:06 PM |#171  
Senior Member
Flag Jerusalem
Thanks Meter: 65
 
More
Like a different modem...for better signal!

Read More
Post Reply Subscribe to Thread
Previous Thread Next Thread
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes