Attend XDA's Second Annual Developer Conference, XDA:DevCon 2014!
5,730,807 Members 43,511 Now Online
XDA Developers Android and Mobile Development Forum

Off Topic Thread

Tip us?
 
Astom22
Old
#21  
Astom22's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 41
Posts: 246
Join Date: Nov 2012
Quote:
Originally Posted by jyazzie110 View Post
Man im dreading having kids.....lol any who hows everyones night tonite? Im at work once again hoping someone shows up tonite to cover their shift...

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using xda app-developers app
All is good here, just taking in some football. Need to soak in all the bowl season I can, it's a long time until next football season.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using xda app-developers app
The Following User Says Thank You to Astom22 For This Useful Post: [ Click to Expand ]
 
jyazzie110
Old
#22  
jyazzie110's Avatar
Senior Member - OP
Thanks Meter 263
Posts: 1,348
Join Date: Jul 2010
Location: Flagstaff, AZ

 
DONATE TO ME
Quote:
Originally Posted by Astom22 View Post
All is good here, just taking in some football. Need to soak in all the bowl season I can, it's a long time until next football season.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using xda app-developers app
O man I hear ya there.....and with the NHL lockout going on what am I supposed to watch after the seasons over?? Lol

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using xda app-developers app
 
cdshepherd
Old
#23  
cdshepherd's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 1176
Posts: 1,886
Join Date: May 2011
Quote:
Originally Posted by jyazzie110 View Post
Man im dreading having kids.....lol any who hows everyones night tonite? Im at work once again hoping someone shows up tonite to cover their shift...

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using xda app-developers app
I'm playing customer support tonight. :banghead: lol jk

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using Tapatalk 2
 
jyazzie110
Old
#24  
jyazzie110's Avatar
Senior Member - OP
Thanks Meter 263
Posts: 1,348
Join Date: Jul 2010
Location: Flagstaff, AZ

 
DONATE TO ME
Quote:
Originally Posted by cdshepherd View Post
I'm playing customer support tonight. :banghead: lol jk

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using Tapatalk 2
Haha! Hey cd btw what kinda speeds you get in Farmington? Im only averaging 1.4 mbps download here in Gallup on H+

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using xda app-developers app
 
jyazzie110
Old
#25  
jyazzie110's Avatar
Senior Member - OP
Thanks Meter 263
Posts: 1,348
Join Date: Jul 2010
Location: Flagstaff, AZ

 
DONATE TO ME
I wish I still had my HTC HD2.....only htc product ive ever liked....might buy one just to play around with...

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using xda app-developers app
 
cdshepherd
Old
#26  
cdshepherd's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 1176
Posts: 1,886
Join Date: May 2011
Quote:
Originally Posted by jyazzie110 View Post
Haha! Hey cd btw what kinda speeds you get in Farmington? Im only averaging 1.4 mbps download here in Gallup on H+

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using xda app-developers app
This is pretty typical. Depends on how busy the network is. At night its good. At noon is abiut 5-6mbps


Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using Tapatalk 2
 
jyazzie110
Old
#27  
jyazzie110's Avatar
Senior Member - OP
Thanks Meter 263
Posts: 1,348
Join Date: Jul 2010
Location: Flagstaff, AZ

 
DONATE TO ME
Quote:
Originally Posted by cdshepherd View Post
This is pretty typical. Depends on how busy the network is. At night its good. At noon is abiut 5-6mbps


Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using Tapatalk 2
Damn I wish I could get those speeds here in Gallup. No special apn or any other settings you use? Heres what I get at this time of night.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using xda app-developers app
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1356756415630.jpg
Views:	135
Size:	56.6 KB
ID:	1599670  
 
cdshepherd
Old
#28  
cdshepherd's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 1176
Posts: 1,886
Join Date: May 2011
Quote:
Originally Posted by jyazzie110 View Post
Damn I wish I could get those speeds here in Gallup. No special apn or any other settings you use? Heres what I get at this time of night.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using xda app-developers app
Have you tried connecting to the Durango server? Gives me good speeds:thumbup:

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using Tapatalk 2
 
jyazzie110
Old
#29  
jyazzie110's Avatar
Senior Member - OP
Thanks Meter 263
Posts: 1,348
Join Date: Jul 2010
Location: Flagstaff, AZ

 
DONATE TO ME
Quote:
Originally Posted by cdshepherd View Post
Have you tried connecting to the Durango server? Gives me good speeds:thumbup:

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using Tapatalk 2
Am I actually getting these speeds or is it just the speed of the server?

Edit: btw what rom you using? Im on CleanRom 3.5

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using xda app-developers app
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1356756816509.jpg
Views:	128
Size:	58.7 KB
ID:	1599682  
 
cdshepherd
Old
#30  
cdshepherd's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 1176
Posts: 1,886
Join Date: May 2011
Quote:
Originally Posted by jyazzie110 View Post
Am I actually getting these speeds or is it just the speed of the server?

Edit: btw what rom you using? Im on CleanRom 3.5

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using xda app-developers app
It has a little to do with both. And im on the latest update. Stock rooted.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using Tapatalk 2

The Following User Says Thank You to cdshepherd For This Useful Post: [ Click to Expand ]
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes