5,594,221 Members 43,396 Now Online
XDA Developers Android and Mobile Development Forum

[Q] Z Ultra C6843 - Brazil ROM

Tip us?

enlacetelecom
Old
Junior Member - OP
Thanks Meter 0
Default [Q] Z Ultra C6843 - Brazil ROM

Hello collegues,

I need official ROM for C6843 (Brazilian ROM that include TV Digital app) in order to solve a big mistake that I did.

There are here any user here that has the same version above? Could you rip a ftf off and share with me?

Regards.

JC_
Old
Junior Member
Thanks Meter 3
Somos dois.

fgar82
Old
fgar82's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 12
Quote:
Originally Posted by JC_ View Post
Somos dois.
Eu tenho um mais nunca fez um tft do ROM se e facil e alguem me ajuda em como fazer estou pronto p ajuda....

I have the Brazilian ZU but never did tft file dono how, if someone knows how or can guide me I will be glad to help..

fgar82
Old
fgar82's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 12
Quote:
Originally Posted by enlacetelecom View Post
Hello collegues,

I need official ROM for C6843 (Brazilian ROM that include TV Digital app) in order to solve a big mistake that I did.

There are here any user here that has the same version above? Could you rip a ftf off and share with me?

Regards.
Found the steps on how to make ftf file so if everything went ok in few minutes I'll upload it...

fgar82
Old
fgar82's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 12
Quote:
Originally Posted by fgar82 View Post
Found the steps on how to make ftf file so if everything went ok in few minutes I'll upload it...
Here it goes XPERIA Z ULTRA BRAZIL WITH TV
AQUE VAI O FTF PARA O XPERIA ZU BR.

ATENCAO ESSA E MINHA PRIMERA VEZ QUE FASSO FTF ROM ENTAOU NAO TENHO 100% DE CERTIZA QUE ESTA FUNCIUNANDO. PORFAVOR ME AVISE SE TUDO FOI OK.
WARNNING THIS IS MY FIRST TIME TO CREAT FTF FILE, IM NOT SURE IF ITS WORKING 100% SO PLEASE UPDATE ME.

https://drive.google.com/file/d/0B4o...it?usp=sharing

Jsilvabr
Old
Junior Member
Thanks Meter 2
Amigo muito obrigado, aonde você conseguiu, você extraiu do seu zu br? cara tava passando mal tentando achar aqui muito obrigado mesmo to baixando aqui pra testar... Valeu mesmo vou te informar se ta tudo certo, tava instalado aqui a 6833 pow ela começa a bugar no aparelho começa a parar de funcionar altas coisas.

enlacetelecom
Old
Junior Member - OP
Thanks Meter 0
Quote:
Originally Posted by Jsilvabr View Post
Amigo muito obrigado, aonde você conseguiu, você extraiu do seu zu br? cara tava passando mal tentando achar aqui muito obrigado mesmo to baixando aqui pra testar... Valeu mesmo vou te informar se ta tudo certo, tava instalado aqui a 6833 pow ela começa a bugar no aparelho começa a parar de funcionar altas coisas.
Did you get access the link above?
Conseguiu acesso ao link acima?

The link is not available for me!
O link não está acessível!

fgar82
Old
fgar82's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 12
Tenta de novo.
https://docs.google.com/file/d/0B4o8...2FMa0U/preview

Sim é do Zu BR compre aque na barra shopping na barra -RJ

Sent from my C6843 using XDA Premium 4 mobile app

---------- Post added at 02:01 PM ---------- Previous post was at 01:57 PM ----------

Quote:
Originally Posted by Jsilvabr View Post
Compre um no barra shopping no rio. Extrai do meu até que apago tudo no meu Zu mais sem problemas instale tudo de volta. Fico no aguardo p confirma que está 100% funcionando caso não vo fazer de novo ok

JC_
Old
(Last edited by JC_; 8th January 2014 at 03:01 PM.)
Junior Member
Thanks Meter 3
Valeu.
Achei um site com orientação de como instalar, porém, por ser novo no xda não pude incluir o link neste post.
Obrigado.

Thanks.
I found a website with guidance on how to install, however, being new on xda could not include the link in this post.
Thank you.

fgar82
Old
fgar82's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 12
Quote:
Originally Posted by JC_ View Post
Valeu.
Achei um site com orientação de como instalar, porém, por ser novo no xda não pude incluir o link neste post.
Obrigado.

Thanks.
I found a website with guidance on how to install, however, being new on xda could not include the link in this post.
Thank you.
The link is in the post above download ftf about 900mb and flash it via flashtool and done
Just tell me if everything went ok.

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes