FORUMS

XDA Picks: Best Apps of the Week (Apr 17 – 24)

Apps are at the front and center of any smartphone experience, and with over a … more

Glimpse Notifications: Easier Lockscreen Notifications

Lollipop brought a revamp to the lockscreen, taking away custom widgets but … more

What Are the Best Looking Apps on Android?

As more developers are updating their apps with Material Design elements, we’re … more

Cyngn Explained: Who’s Cyanogen, What’s Cyanogen OS?

While Cyanogen, Inc has been the source of many headlines lately, there … more
Post Reply Subscribe to Thread Email Thread

Some Android fun

13th November 2008, 09:43 PM |#1  
OP Junior Member
Flag Chicago
Thanks Meter: 0
 
More
Not really an easter egg, but go to

1606 Charleston Rd., Mountain View, CA 94043

in Street View.

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=e...jplUaiu9RulggA

Cheers,

Daragh
 
 
13th November 2008, 09:50 PM |#2  
Senior Member
Thanks Meter: 1
 
More
Haha thats awesome! Right outside Google
13th November 2008, 10:41 PM |#3  
Member
Thanks Meter: 1
 
More
a few blocks away...
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=e...57731952768038
13th November 2008, 10:42 PM |#4  
usmc2k's Avatar
Senior Member
I.E.
Thanks Meter: 5
 
More
Damn all that time to take a pic......when they can be makn the g1 better lmao jk.....
23rd November 2008, 06:53 PM |#5  
Junior Member
Flag Greenock
Thanks Meter: 0
 
More
Cool _
Quote:
Originally Posted by daragh

Not really an easter egg, but go to

1606 Charleston Rd., Mountain View, CA 94043

in Street View.

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=e...jplUaiu9RulggA

Cheers,

Daragh

Class !! Just shows you what googles employees do with there time
23rd November 2008, 06:55 PM |#6  
jacknmary's Avatar
Senior Member
Flag Boyce, Va
Thanks Meter: 5
 
More
I like that view better
23rd November 2008, 07:35 PM |#7  
Yos025's Avatar
Member
Flag Detroit
Thanks Meter: 0
 
More
Quote:
Originally Posted by jacknmary

I like that view better

Magnificent View
24th November 2008, 04:26 PM |#8  
Senior Member
Flag Tampa
Thanks Meter: 32
 
More
Just found this one..
Link
Last edited by xavier6303; 24th November 2008 at 04:30 PM.
25th November 2008, 12:37 AM |#9  
Mikey's Avatar
Retired Senior Moderator
Flag Chicago
Thanks Meter: 1,529
 
Donate to Me
More
Quote:
Originally Posted by xavier6303

Just found this one..
Link

Are they whipping him??? lol
25th November 2008, 01:23 AM |#10  
Senior Member
Flag Chicago
Thanks Meter: 17
 
More
Hahaha apparantly so
Post Reply Subscribe to Thread
Previous Thread Next Thread
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes