Attend XDA's Second Annual Developer Conference, XDA:DevCon 2014!
5,781,214 Members 38,246 Now Online
XDA Developers Android and Mobile Development Forum

Some Android fun

Tip us?
 
daragh
Old
#1  
Junior Member - OP
Thanks Meter 0
Posts: 15
Join Date: Jul 2006
Location: Chicago
Default Some Android fun

Not really an easter egg, but go to

1606 Charleston Rd., Mountain View, CA 94043

in Street View.

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=e...jplUaiu9RulggA

Cheers,

Daragh
 
ballaholyk84
Old
#2  
Senior Member
Thanks Meter 1
Posts: 116
Join Date: May 2008
Haha thats awesome! Right outside Google
 
blues
Old
#3  
Member
Thanks Meter 1
Posts: 35
Join Date: Sep 2007
Default a few blocks away...

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=e...57731952768038
 
usmc2k
Old
#4  
usmc2k's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 5
Posts: 346
Join Date: Apr 2006
Location: I.E.
Damn all that time to take a pic......when they can be makn the g1 better lmao jk.....
 
ChrisMcCann
Old
#5  
Junior Member
Thanks Meter 0
Posts: 18
Join Date: Nov 2008
Location: Greenock
Cool _

Quote:
Originally Posted by daragh View Post
Not really an easter egg, but go to

1606 Charleston Rd., Mountain View, CA 94043

in Street View.

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=e...jplUaiu9RulggA

Cheers,

Daragh
Class !! Just shows you what googles employees do with there time
 
jacknmary
Old
#6  
jacknmary's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 5
Posts: 238
Join Date: Nov 2007
Location: Boyce, Va
Quote:
Originally Posted by blues View Post
I like that view better
 
Yos025
Old
#7  
Yos025's Avatar
Member
Thanks Meter 0
Posts: 69
Join Date: Oct 2007
Location: Detroit
Quote:
Originally Posted by jacknmary View Post
I like that view better
Magnificent View
 
xavier6303
Old
(Last edited by xavier6303; 24th November 2008 at 04:30 PM.)
#8  
Senior Member
Thanks Meter 32
Posts: 408
Join Date: Feb 2007
Location: Tampa
Just found this one..
Link
 
Mikey
Old
#9  
Mikey's Avatar
Retired Senior Moderator
Thanks Meter 1,027
Posts: 5,471
Join Date: Oct 2007
Location: Chicago

 
DONATE TO ME
Quote:
Originally Posted by xavier6303 View Post
Just found this one..
Link
Are they whipping him??? lol
Code:

Phone: Samsung Galaxy Nexus               Tablet: Google Nexus 7
ROM: PURITY JDQ39                         ROM: PURITY JDQ39
Kernel: AK Kernel Diamond ed.             Kernel: M-Kernel
Baseband: I925OUGLH1                      Bootloader: v4.18
Recovery: TWRP v2.4.3.0                   Recovery: TWRP v2.4.3.0
 
TurboTsi
Old
#10  
Senior Member
Thanks Meter 17
Posts: 255
Join Date: Dec 2007
Location: Chicago
Hahaha apparantly so

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes