Attend XDA's Second Annual Developer Conference, XDA:DevCon 2014!
5,805,091 Members 52,812 Now Online
XDA Developers Android and Mobile Development Forum

[ROM] Motorola Blur OS- V0.6 (Beta) [UPDATED - 10/11 - 10:45pm MountainTime]

Tip us?
 
Drizzy Drake Rogers
Old
(Last edited by Drizzy Drake Rogers; 16th October 2009 at 10:00 PM.)
#1  
Banned - OP
Thanks Meter 0
Posts: 1,032
Join Date: Jun 2009
.......................
 
Drizzy Drake Rogers
Old
(Last edited by Drizzy Drake Rogers; 16th October 2009 at 09:47 PM.)
#2  
Banned - OP
Thanks Meter 0
Posts: 1,032
Join Date: Jun 2009
.......................
 
stopjockingme@gmail.com
Old
#3  
stopjockingme@gmail.com's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 0
Posts: 213
Join Date: May 2009
This is going to get EPIC!
Quote:
Originally Posted by Z҉A҉L҉G҉O̚̕̚ View Post
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
What is this dude talking about LOL



┌─┐
┴─┴
ಠ_ರೃ
 
tinyaznboi
Old
#4  
Senior Member
Thanks Meter 22
Posts: 440
Join Date: Sep 2008
Location: Clackamas

 
DONATE TO ME
OMGGG cant wait im gonna flash this then head to bed, 1st day of school tomorrow =O
T-Mobile 1+ One: Sandstone Black 64GB

T-Mobile Samsung Galaxy S III
ROM: **C-RoM** -v7.1
Kernel: Stock
Recovery: ClockworkMod Recovery v6.0.4.5
Baseband: UVUENC2

T-Mobile Samsung Vibrant
ROM: Paranoid Android 2.0 Vibrant Jelly Bean
Recovery: CWM v6.0.1.2
Modem: KB5

T-Mobile G1: Black
ROM: KiNgxKxROM Sense Hybrid Version 2.2
Apps2SD: 4GB Class 6 - 512mb EXT3
Radio: 2.22.19.261
Overclock: 245MHz Min - 528MHx Max
SPL: New "1.33.2005"
Recovery: Cyanogen's 1.4
Linux-Swap: 64mb
 
johnphamiliar
Old
#5  
Member
Thanks Meter 0
Posts: 60
Join Date: Jul 2009
i wonder if this rom gonna kill MoCaDo and ZeroXd ROM cuzz their ROM are pretty damn fast for daily use. hope its the one imma stick with for more than a week Drizzy you the ****!
not only good songs but good at cooking roms too haha


Props to all the Devs who makes Hero possible on G1!!
 
rpmccormick
Old
(Last edited by rpmccormick; 9th September 2009 at 08:04 AM.)
#6  
rpmccormick's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 72
Posts: 691
Join Date: Dec 2008
This gonna be "no-wipe" compatible? You can no-wipe from anything to Twisted's ...right?
 
johnphamiliar
Old
#7  
Member
Thanks Meter 0
Posts: 60
Join Date: Jul 2009
[QUOTE=rpmccormick;4496844]This gonna be "no-wipe" compatible?[/QUOTE

lol i think a wipe is needed because its a new rom from drizzy.
 
JoshHart
Old
#8  
JoshHart's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 0
Posts: 413
Join Date: Mar 2006
Location: California
Started wiping, hope it's tonight haha. Can't wait Drizzy.
Phones: G2/Nexus
Roms: Stock/CM6
Recovery's: Stock/Amon-Ra
SDcard: 8gb Class6 /16gb Class2

Other Phones: G1,MyTouch, MDA, Sidekick
 
johnphamiliar
Old
#9  
Member
Thanks Meter 0
Posts: 60
Join Date: Jul 2009
one last thing, i feel kinda stupid asking this but how do i clear Dalvik??
thanks
 
AbsoluteDesignz
Old
#10  
AbsoluteDesignz's Avatar
Senior Member
Thanks Meter 42
Posts: 1,579
Join Date: Sep 2007
Location: New Jersey
I was waiting for you Drizz...your builds have proven time and time again to be worth it...you have YET to disappoint.
yeah...

THREAD CLOSED
Subscribe
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes


XDA Forums Added for the First Batch of Android One Devices!

Just yesterday, we talked about the highly anticipated launch of the first batch … more

XDA Xposed Tuesday: DonkeyGuard, Don’t Be a Donkey, Control Your Device – XDA Developer TV

Some applications ask for the world … more

Use Facebook Pictures as a LWP with Facebook View

One of the best things that Android has always offeredits users is the ability to tailor … more

Share Your Thoughts Anonymously with A Minimalist Social Network

Nowadays, almost everyone has a second life onthe Internet. Among the best … more