ark666
Reaction score
15

Profile posts Latest activity Postings Device inventory Achievements About

• hi ark. could u please upload your rom for the TP2 somwhere else, and provide a link to it. Me and coupleof other users are having problems with downloading it from current server, please do something with it. cheers :)
    BOAS. Vou testar teu TP2 rom assim k acabar de testar o do miris depois te digo alguma coisa na thread .
    OLá boa noite! Por acaso não me podias facultar o link de uma rom Portuguesa para Htc Touch viva (o ficheiro nbh) ? Agradecia-te imenso...cpts
    Boas Ark, desde ja os meus parabens pelo excelete trabalho. Tenho uma questao para te colocar apos de instalar a rom ARTEMIS_RUU_20769 no meu P3300 o radioFM deixou de funcionar o windows media player nao lê videos e o botao do gps nao funciona. Será que me podes ajudar. Mais uma vez para bens pelo teu excelente trabalho. Abraço
    Esta rom é para consumo próprio e cozinhada por mim amigo, mas brevemente irei disponibilizar a mesma no forum.
    Abraço
    Olá, senhor,

Vendo sua assinatura tive a impressão de que tens um Raphael rodando o sistema em lingua portuguesa: HTC RAPHAEL - RAPHAEL_AF PTG... Estou correto?

Caso positivo, poderias por favor disponibilizar esta ROM ou dizer-me onde consegui-la?

Agradeço de antemão.

Saudações.

----TRANSLATION TO ENGLISH (IF SOMEONE NEEDS)----

Hi, sir,

From your sig I got the impression that you've got a Raphael running a portuguese ROM: HTC RAPHAEL - RAPHAEL_AF PTG... Is my assuption right?

If so, could you please share the ROM or point me where to get it or open a thread in the Raphael Rom Development forum and post a link to it?

Thanks in advance.

Cheers.
    pauloclaudino try my own diamond_AF rom for artemis, after USPL, or u have a lot o great cookers around artemis forum.

Cheers.
    Hello Congratulations on your excellent work. Will you help me, please? I have a HTC P3300 (Artemis) with WM6 (ROM 3.13.410.1 PTG - DATE: 8/28/07) and I would like to upgrade the equipment for a ROM with similarities to the HTC TOUCH examined here, or I saw a video ROM in YouTube that resembles the iPhone (work on screen with your fingers). I do not have any knowledge and I tried to install the ROM suggested here but after the 3% always gives error. I do not know what that means "USL." Will you help me, please, as I were a child that you must teach it all? I would use it but do not want to damage my equipment. What is the best ROM for you? Thank you!
    Até que enfim amigo, é um processo muito simples, como pudestes verificar.

Abraço.
    essa parte csg efectuar...fiquei com ecran de boot loader...
    granel é k n consegui k activesync se ligasse ao pda.
    assunto resolvido, qdo fez restart, desta vez n actualizaei a data...deixou de aparecer o ecrân de fim de beta version e, desta forma já consegui k o activesink se ligasse e instalei a rom.

-mto obrigado, grande abraço.
    sorry mas não csg...n percebo mm nd disto.
    andei a peskisar e vi k dread2 (junior Member) tb tinha o mm prob...apenas n sei como resolveu.
    essa do bootlader k me indicas diz apenas k n é aplicação win32 válida.
    E continuo sem aceder ao pda via usb (o activesync n consegue fazer ligação) e com o pda bloq...

+ ajuda sería preciosa, obrigado
    enter bootloader, in xda-wiki you´ll see how, and flash my last rom version, link is artemis section as usual.
    Dear friend,
    Sorry about my poor English.
    I tried this beta version, DIAMOND_AF_TF2D_BETA, till now and I was very pleased with it. The problem is that yesterday a white screen appeared saying that I can no longer use it because the test phase was completed. I went to xda forum and I realized that you posted there a newer version but I can’t use it because ActiveSync doesn’t connect to my pda. “ERROR [260]: CONNECTION”
    Help me, how can I update my Rom version to this new one?
    Hopping for some help,
    Pedro Tavares.
    oi td bem precisava de uma informaçao tua visto k es compatriota lol
    podias-me dizer se a rom diamond project 3.3 possibilita a utilizaçao de kualker operador no pda??
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…