• XDA Forums have been migrated to XenForo. We are aware of several issues including missing threads, logins not working, and more. To discuss, use this thread.
  • If you are experiencing issues logging in, we moved to a new and more secure software and older account passwords were not able to be migrated. We recommend trying to reset your password, then contacting us if there are issues.
barbapappa_86
Reaction score
3

Profile posts Latest activity Postings About

• Wops verkar som jag svarat på fel ställe riktigt längesen (min egna gästbok elle vad man ska kalla det) :p
    Här kommer det sena svaret:

Vet inte riktigt vad du menar med annan telefon, sålänge jag har en äldre radio funkar ju allt bra (2.05.XXXX.. tror jag). Vilket givetvis leder till att det funkar bra med min SE P1i också, men jag har ingen möjlighet att testa i en annan HD2a om det är det du menar.

Kolla gärna om det funkar för dig, om det gör det får jag försöka ragga upp någon med senaste radion och tele2
    Tjena!
    Tänkte höra om du testat den senaste romen 2.07.50.27_2?
    Den och 2.06.XXXx... funkar inte alls bra för mig, tar kanske 6h innan jag får en 3G-anslutning. Tänkte höra om det är tele2-relaterat eftersom du har telenor?
    Inga problem! Nej, jag jobbar för tillfället på min egen ROM (Dock inte klar ännu). Fördelen är att man kan få ta del av de senaste versionerna på operativet och även HTC´s programvara. Finns en del att läsa under HTC HD2/ROM Development.

/bp
    Okej tack =)
    Kör du också på den 1.66 ROM:en eller är andra ROM's bättre som t.ex Dutty o va dom nu heter?
    Och isf vad är största fördelarna?

Tack för hjälpen =)
    nej jag har inte bytt rom än. kör på original (svensk), och lyckas inte hitta nått tangentbord med svensk layout (åäö).

Har dock ett annat mer irriterande problem: Oftast när jag höjer och sänker volymen i vilken spelare som helst, på knapparna på sidan så hänger sig hela telefonen i ca 2+ sekunder.
    Har du upplevt samma problem?

Är det värt att byta till annan rom?

Tacksam för hjälp!
    Good Morning,
    Can you tell me how download the ROM Dutty V3.7 and where can i find it?
    I am new on the forum.
    Thanks
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…