• Introducing XDA Computing: Discussion zones for Hardware, Software, and more!    Check it out!
d-two
Reaction score
465

Profile posts Latest activity Postings Device inventory Achievements About

• got an MDA III in german language, need to change it to english:
    downloaded the english rom aupdate but kept receiving country id error:
    can anyone help me out?
    Hi,
    es geht nicht den Extrom zu löschen/repartionieren.
    Habe nach Vorgabe "How to extrom" gemacht, aber bei mir erscheint die Fehlermeldung nicht. "ERROR: FL_IOCTL_BDTL_HW_PROTECTION - A device attached to the system is not functioning." Das REPART.DOC.exe - Programm sagt ebenfalls "Failed".

Habe die deutsche ROM Version von T-Mobile 2003 aufgespielt, eine englische, habe auch schon WM 6.5.x aufgespielt - lief, nur war das ROM schnell voll und ich konnte keine Programme installieren.

Device Information
    RAM size: 128 MB
    Flash size: 32 MB
    Flash chip type: 28F128K3
    Storage size: 43,26 MB
    ROM version: 1.42.00. WWE
    ExtROM version: 1.42.116 GER

1. Was mache ich falsch?
    2. Gibt es ein WM 6.1 GER oder ein WM6.5.x GER mit HTC Home?

Ich habe viel gelesen aber trotzdem funktioniert es nicht.
    Außerdem ist es schwierig das "richtige " ROM zu finden.
    Gruß
    hi, my friends From Navarra. I updated from your spanish rom but my original problem is without solution. Please, do you know why I can not install the navigator 7 in our BA with windows mobil 6.5? Do you know if this aplication is compatible with our pda or not?
    I tried install the tt7 but the answer was "your device is not compatible with this version of TomTom .."
    Thanks
    Hallo d-two, habe dir eine Spende für die Kaffetasse zukommen lassen. Hast du diese auch schon erhalten.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…