faria
Reaction score
770

Profile posts Latest activity Postings About

• hey..
    i have qtek9100 g3 device...its is fine..but its has one problem...it always shows charging...and its green light always turns ON...plz help me and guide me....ohh and it doesn't charges the battery...charging problem...plz reply!
    Oi Faria, tudo bem?

Tenho visto muitas contribuições suas para o fórum, parabéns!

Possuo um Qtek A9100 e fiz um upload para a rom "XDA2_s_WM6.5_M2D_v1.0", mas gostaria de saber se existe algua outra 6.5 ou 6.1 em português_BR e você é O CARA!

Se puder me ajudar...

[]´s

echagas
    Hello Faria , please give me a link where I can download a nice rom for my wizard (qtek 9100) .... thanks .
    Amigo faria, ja vi q es portugues, estou desesperado por uma rom em portugues para o qtek s200, eu ja tirei aqui uma do forum mas o pda fica em boot, e passei outra em ingles e ja esta bom, existe alguma em portugues testada? e se fosse o windows mobile 6 ainda melhor, responde agradeço muito obrigado
    ola amigo ,podia me ajudar com um Ndrive s300 por ele em pt ,eu nao encontrei nada do roms por est pda ,agradecia uma resposta obrigado
    Boas Faria
    supostamente serás tuga , não

uma questão simples, que o inglês baralha-me um bocado
    tenho um tytn hermes 200
    existe alguma rom compativel com este aparelho?
    á mais de 3 semanas que ando a experiemntar roms e hard-spl e porras assim
    e não consigo acertar

pedia a tua ajuda para me orientar
    desde já o meu obrigado pela leitura desta pm

um abraço
    QuimC
    bonjour je t'écris parce que j'ai un T-mobile mda mais ROM est anglais je voudrais changer mettre est la langue français
    merci
    hi faria can you tell me what version is this radio of yours please?,i updated mine from 3.7 to 3.12.but i will like to get 3.21. and i did downloaded a package of radios but they are on a format NBH,,(can't open them) my phone is htc touch elf..
    thank you ahead of time.
    Yami
    Olá Faria, desculpa-me mas tenho andado um bocado afastado por motivos de saude, mas sabes dizer-me se já há WM6 para wizard ? (qtek 9100)
    Um abraço,
    Sérgio.
    Hello...Where can I download Windows Mobile 6.1 for my Qtek S200?
    I've WM6 OS 5.2.14.13 (Build 17217.0.0.0) on it and i would like to upgrade it to WM 6.1
    -------------------
    IPL 2.21.0001
    SPL 2.20.0001
    GSM 02.47.21

ROM version 4.0.0.0 WWE
    Radio version 02.47.21
    Protocol version 4.1.13.24
    ExtROM version 4.0.0.0.3a PDAviet

P.S: How to upgrade???????????????

Thanks in advance.
    boas
    olha eu tenho um qtek 2020
    vi que no forom tinhas dito que tinhas umas roms em pt
    gostava de exprimentar essas roms
    fico a espera obrigado
    Hi,
    i have a little Problem and thanks you if you help me to solve this problem.

I have a MDA Vario from T-Mobile Germany i think it calls HTC Wizard, i saw the Video on youtube http://www.youtube.com/watch?v=-RchyjzgRw0 and it is a very nice Job that you do.

I want to flash my MDA like the same one in the Video and search and find your Tutorial http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=303406 but the Problem is after Flashing ist is waiting only in 3%, i look at the nk.nbf is aproximatly 270mb and the original only 74mb, i dont know what i do wrong and my other question is can i flash wm6 with TouchFlo in German?

Thanx

best regards
    erdiman
    Hi, i have a question regarding your post at http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=282449

Anyways, task manager 2.1, is that a "HTC" app? or a third party. I tried to search the XDA forums to download it, but i can not find it. could you please guide me a little more on this issue?

PS. i use vp3g 3.62 on my hermes, and only noticed recently my battery draining really fast. do you think this STK service could be my problem?

Thanks!!!
    Hi Mr Faria I purchased a gigabyte t6oo from france its sim locked to network Neuf Cegetel have you any idea if it can be unlocked asNeuf Cegetel does not seem to be listed on any unlocking sites thank's CLIVE
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…