• Introducing XDA Computing: Discussion zones for Hardware, Software, and more!    Check it out!
maxisma
Reaction score
43

Profile posts Latest activity Postings Device inventory Achievements About

• Dude,

ich bins mal wieder, HTC hat ja die Sources u.a. vom Droid Eris 2.1 freigegeben, kannst du die ändern, dass sie overclocked auf dem Hero laufen?...

Greets Larry
    Dude,

man liest hier so viel von dir und dann sehe ich: DU bist erst 15? Wow! Dann noch mehr Respekt;) wie siehts denn aus, schaffst du es ein Kernel so wie beim CDMA Hero zu basteln, dass 700Mhz drin sind? und wie siehts bei so was mit der Stabilität aus? irgendne Ahnung?

Ich frage das nicht nur für mich, bei www.androidpit.de gibts ne menge interesse an custom roms fürs hero und den schritt fänd ich echt mal start!

Viele Grüße
    Lars
    Hey playboy! Im not finding link to your recommended ROM. Please help me out...thanks.

ps- im on rom page for g1/magic; hero by maxisma v2.0.1.

thanks
    can you assist me in dumping the behold 2 i have adb and sdk on my system just need a bit of help knowin how to pull it from device also i have all the samsung adb drivers if u want them
    hey just installed Maxismas Sapphire Sense v2.0 and 2.0.1 but i have no notification sound when i get a message and having some other small problems but overall great job :) please email me and try to help i am using tmobile USA MyTouch 3G thanks Joe [email protected]
    i am users of cid TIM__401..
    ok actually the fastboot mode don't show my spl version.. but the spl BEFORE flash htc taiwanese version frome the site is Engineering SPL 1.33.2010.. i don't think i have this spl because is overwritten by the rom of htc taiwanese website.. ??
    Hallo Maxisma,

ich würde gern mein eingenes ROM für Samsung Galaxy entwickeln. Könntest du mir sagen ob das möglicht und wenn ja wie geht man da vor ?
    Der Hintergrund meiner Frage ist, ich schreibe z.Z. meine Bachelorarbeit über "Alternative PIN-Eingabeverfahren für Android-Telephone".

Ich muss lediglich die PIN-Eingabe des Samsung-Galaxy so modfizieren, dass auf der regulären PIN-Eingabe-Maske zwei zusätzliche Buttons (schwarz und weiß) erscheinen. Hier bin ich so verfahren, dass ich den android-source-code gedownloded habe und diesen dann kompiert. Anschließen hab ich die Datei Phone.apk signiert und aufs Handy mit adb-tool kopiert. Das funktioniert aber nicht, weil das handy in offline-Modus geht (ddms zeigt mir das an).

Könntest du mir ein paar Tips geben was man da machen kann ? Oder wie kann man einen angepaßten android-source-code auf dem Handy zum laufen bringen ?

Vielen Dank schon mal,
    Joshua aus Berlin
    Hi,
    Do you know can I install htc hero room on my G1?
    is that htc hero can play flash?
    Do you have room for htc hero?

thanks
    I knew about that site, my question isn't about the specific roms but more what's the differerence between using an ion basis for a Rom vs a rodgers base or a cupcake base. I come from Windows mobile and the different sys files made a big difference in the Rom. Is there a different set of features or usability between the diff bases? Thanks again!
    Hey man, diggin ur rogers rom!

I got a quick question 4 ya. I noticed you have an ion and rogers rom. What's the diff between the cupcake, ion, and rogers other than the looks? I searched but couldn't find anything on it. Thanks, john
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…