Remove All Ads from XDA

About Me

  • About RiceydDr0id
    Service provider
    Ireland - Meteor
    City
    Limerick
    Home country
    Ireland
    Biography
    Mad, Prob stoned hah. luv eletronics
    Interests
    Football, Eletronics, Animans(Boxer Dogs), Sport, Women :P
    Occupation
    Self employed at ?
  • Signature
    Current Phone:S6 Edge
    PAST PHONES
    NEXUS 5
    NEXUS 4
    MOTO E, MOTO G & MOTO G 4G
    HTC Desire C (Robbed Liked it a lot)
    Sony Tipo
    Galaxy Mini 2 & Galaxy S2
    Galaxy Europa (Don't Miss it lol)
    iPhones 1st Gen, 3G, 4 & 4s

    Other Devices
    Cable Cutter all the way
    PS4 White (Fifa all day all night )
    NAVIDIA SHIELD TV
    Minix X8-H Plus Android TV Box
    IF I HAVE HELPED PLZ HIT THX
  • Devices
    Samsung Galaxy J3 (2017)

Statistics

Total Posts
General Information
  • Last Activity: 30th November 2019 04:57 PM
  • Last Login: 1st January 1970 01:00 AM
  • Join Date: 5th March 2012
  • Referrals: 0

Most Thanked

Thanks
Post Summary
2
hi , i am about to buy xperia tipo , can you please answer some questions . 1. What is the SAR value of tipo . Should be mentioned on the box 2. How is the sound quality in earphones ? 3. Is the volume loud in fm radio in earphones ? ...
1
Just installed n it seems great :) the devs I think this is d best lp ROM iv tried on my moto e so far... Think I'll keep it hope it keeps been developed! Cheers you made me happy lp working out okay 4 the 1st time.
1
Sounds good, but, were is the ROM?
1
Just installed and my first rom on my tipo, its way smoother then stock. Thanks dev keep doing what you do :D
1
@ Ricey Thanks mate :)........I 'll also try to contribute in MOD community :D No probs bro, we have to see a good community build up for this model.. comòn its a nice phone and id say a lot of peeps gonna have it cus its price.:cool::cool...