FORUMS
Remove All Ads from XDA
Honor View 10

[03-01-2011] [NL/WWE] [Full/Clean/Special] Christian's Rom(6.100) Wm6.5.3 23152

1,285 posts
Thanks Meter: 6

By killer8nl, Senior Member on 30th July 2009, 11:31 PM
Post Reply Email Thread
1st August 2009, 10:11 AM |#21  
snufduck's Avatar
Junior Member
Flag Arnhem
Thanks Meter: 0

More
Quote:
Originally Posted by ronald66

great job!!!

ziet er goed uit, test hem nu 1 dag. snelheid is niet alles maar dit zal komen door de vele progs die zijn geinstalleerd,
als je inderdaad een kale versie hebt maak je echt blij.

b.v.d. .

and keep up the great work

ik heb deze er op staan ook Nederlands en best snel.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=526738

deze rom heb ik ook geprobeerd maar vind ook dat er iets meer snelheid in mag zitten ik vind het ook irritant dat die bleutooth programma opstart als je de pincode moet invoeren.
verder ziet die er netjes uit hoor.

Gr,
SnufDuck

1st August 2009, 11:02 AM |#22  
OP Senior Member

Donate to Me
More
"Clean" Dutch rom is up in first post! Only wm 6.5 and the real xperia stuff and some little extras(like keyboard,screen auto lock and tweaks). Report please

Update: "Clean" WWE also online now!
1st August 2009, 12:21 PM |#23  
Member
Thanks Meter: 1

More
i am flashing it now (the clean one)
let you know want i think it tonight. so stay tuned

thanks for the quick responce for the clean one
maby its possible to make a clean rom with a extra map on it to instal all the extra's of the full one? so you can install the progs that you like from the full one.

ps. effe in het nederlands.
moest net met de clean rom 3X me scherm uitlijnen, heb je dat al vaker gehoord?
1st August 2009, 12:31 PM |#24  
Member

More
heb je trouwens weleens gehoord van de webbrowser UCWEB ?
deze is zeer snel en erg gebruikers vriendelijk (vind ik).
1st August 2009, 12:56 PM |#25  
OP Senior Member

Donate to Me
More
Quote:

i am flashing it now (the clean one)
let you know want i think it tonight. so stay tuned

thanks for the quick responce for the clean one
maby its possible to make a clean rom with a extra map on it to instal all the extra's of the full one? so you can install the progs that you like from the full one.

ps. effe in het nederlands.
moest net met de clean rom 3X me scherm uitlijnen, heb je dat al vaker gehoord?

Oke If you find any bugs please report.

About the extra map, thats a quite good idea. But don't going to include it in my rom because it will cost to much space. So think of uploading all cabs seperated and put the links in this thread so everyone can download and install them if they want. Will do in the upcoming days. Any one else like this idea?

About the screen align. Never had that problem myself. But someone reported yesterday he had to do it 5 times. I think this is because when you don't put the stylus in the center of the cross it isn't good enough aligned or something. Because when I click beside the cross I also have to align again till it's good enough. Not sure if this is the real reason but will look into it. Maybe I can fix something.

About the UCweb, never heard of it. I'm always using opera 9.5/9.7 or skyfire and sometimes netfront. But thanks for the tip will give it a try
1st August 2009, 01:10 PM |#26  
Member

More
wat betreft het uitlijnen, ook na een hardreset zie je het scherm meerdere malen flikeren op het uitlijnscherm net alsof hij 3X wordt opgestart. daarna 1x
alles aanklikken en het werkt gewoon.

wat ucweb betreft, hier is de link.
http://www.ucweb.com/English/index.shtml
1st August 2009, 01:27 PM |#27  
Junior Member
Flag The North....

More
Quote:

wat betreft het uitlijnen, ook na een hardreset zie je het scherm meerdere malen flikeren op het uitlijnscherm net alsof hij 3X wordt opgestart. daarna 1x
alles aanklikken en het werkt gewoon.

wat ucweb betreft, hier is de link.
http://www.ucweb.com/English/index.shtml

Check, heb ik ook.
Net als hij het uitlijnen 3x probeert op te starten.
Na een aantal keer de procedure door lopen te hebben start hij wel door.
1st August 2009, 01:31 PM |#28  
Junior Member
Flag The North....

More
Quote:
Originally Posted by killer8nl

"Clean" Dutch rom is up in first post! Only wm 6.5 and the real xperia stuff and some little extras(like keyboard,screen auto lock and tweaks). Report please

Update: "Clean" WWE also online now!

Nice!

Is het ook mogelijk om de programma's die je in de full version hebt gekookt hier los in de vorm van een aplicatie pack te plaatsen?

ziet er goed uit!
1st August 2009, 01:58 PM |#29  
snufduck's Avatar
Junior Member
Flag Arnhem

More
Thumbs up
ik heb net de Clean rom er op gezet nu is die lekker snel.
bedankt

is het ook mogelijk om de titanium weater los te installeeren ?.

gr,
SnufDuck
Keep up the Good Work
1st August 2009, 03:37 PM |#30  
OP Senior Member

Donate to Me
More
@snufduck: ja dat is mogelijk maar ik heb het een paar weken geleden eens gedaan op de nederlandse maar toen werkte die niet omdat de links niet klopte. Maar ga daar binnenkort nog eens naar kijken mischien wat dingen aan te passen dat die wel werkt.

@bulletx1: dat zij ronald66 ook al, ik ga de komende dagen ergens in mijn begin post denk ik de programma's als cab of cab pack aan bieden. Maar moet even kijken waneer ik tijd heb enz. Maar komt er zeker aan

Van dat uitlijnen. Dat heb ik ook wel eens gehad dat die een paar keer flikkers. Maar dat maakt niet uit. Ik vond het net lijken of die juist nog niet klaar met opstarten was en toch al het uitlijn scherm gaf en daardoor een paar keer flikkeren. Maar dit zit gewoon in windows dus weet niet of ik er wat aan kan doen maar ga eens kijken. Maar opzich is het niet erg want meestal is het in 5/10 seconden weg en het is alleen bij een cold boot/hard reset eenmalig dusja.

De mensen die de "Clean" rom testen zou ik graag willen vragen of ze bugs willen melden als ze die vinden. Heb zelf hem een paar uur getest en niks kunnen vinden maar gebruik zelf me full versie. Dus mischien na langer gebruik van de "clean" zijn er fouten nog te vinden.

Verder heb ik nog te melden dat ik aan 1.830 bezig ben voor de full editie. Hierin worden enkele problemen met heb spb mobile shell panel 3.01 opgelost en mischien nog wel meer dingen. Deze verwacht ik binnen enkele dagen te kunnen uploaden. Als er nog meer bugs in de "Full" versie gevonden worden hoor ik het graag en probeer ik ze op te lossen in de volgende release.

Voor nu iedereen een fijn weekend en veel plezier met de rom

Here is a fast translation of the important things in my dutch post.

About the screen align. I'm looking into it but it isn't much a problem since it's only on a cold boot/hard reset.

I'm also working on a new version 1.830. In this version some problems with the spb mobile shell 3.01 panel will be fixed.

In case you find any bugs in the clean/full rom please report them so I can try to fix them.

For now have a nice day and enjoy your rom
1st August 2009, 04:14 PM |#31  
snufduck's Avatar
Junior Member
Flag Arnhem

More
misschien dat het een bug is.

als ik soms een melding krijg van een gemiste oproep blijft de telefoon continue trillen.
moet ik hem uitschakelen om het te stoppen.

gr,
snufduck
Post Reply Subscribe to Thread

Guest Quick Reply (no urls or BBcode)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes