• Introducing XDA Computing: Discussion zones for Hardware, Software, and more!    Check it out!

Celular no funciona con verizon...Cel isn't work with verizon

Search This thread

titojuan_xda

New member
Dec 9, 2021
1
0
hola,quisiera saber si se puede hacerle algun cambio a un celular que no funciona con una determinada compañia para que funcione.....me explico tengo un lg stylo 6 (united states) de la compañia t-mobile,esta desbloqueado y me cambie para verizon(united states) pero cuando fui para que me pusiera la SIM y chequearon el imei dijeron que ese telefono no es compatible con Verizon......entonces lo que quiero saber es si hay alguna forma de cambiarle algo(creo que es cuestion de bandas) para que me funcione con verizon.

Hello, I would like to know if you can make any changes to a cell phone that does not work with a certain company so that it works ... I mean I have a lg stylo 6 (united states) from the t-mobile company, it is unlocked and I I changed to verizon (united states) but when I went to get the SIM and they checked the imei they said that this phone is not compatible with Verizon ...... so what I want to know is if there is any way to change something (I think which is a question of bands) so that it works for me with verizon