Certificado imei

Search This thread

fmasd16

New member
Feb 11, 2011
2
1
Buenas gente una consulta.. tengo un a51 que esta rooteado lo compre usado.. cuestión que le puse Android 11 por odin y me quedo en llamada de emergencias, lo volví a Android 10 y seguía igual, se lo lleve al que se lo compre y no se a quien se lo llevo no que le abra hecho pero me lo dio rooteado y funcionando bien con eftsu, no se si le abran cargando un certificado al imei o que, me fije en Internet y no esta dado de baja ni reportado. Ahora la pregunta si le pongo una custom rom con Android 11 se me borra el certificado o el imei o le que le hayan hecho? Es decir quedaría sin señal otra vez?

orb3000

Forum Moderator - Welcomer
Staff member
XDA App Taskforce
  • Buenas gente una consulta.. tengo un a51 que esta rooteado lo compre usado.. cuestión que le puse Android 11 por odin y me quedo en llamada de emergencias, lo volví a Android 10 y seguía igual, se lo lleve al que se lo compre y no se a quien se lo llevo no que le abra hecho pero me lo dio rooteado y funcionando bien con eftsu, no se si le abran cargando un certificado al imei o que, me fije en Internet y no esta dado de baja ni reportado. Ahora la pregunta si le pongo una custom rom con Android 11 se me borra el certificado o el imei o le que le hayan hecho? Es decir quedaría sin señal otra vez?
    Hola and welcome to XDA
    As per forum rules English is the preferred language, you can use google translate.
    Buena suerte!

• Like
    Reactions: Badger50

fmasd16

New member
    Feb 11, 2011
    2
    1
    Hola and welcome to XDA
    As per forum rules English is the preferred language, you can use google translate.
    Buena suerte!
    Good people, a query .. I have an a51 that is rooted I bought it used .. question that I put Android 11 for odin and I stay on emergency call, I returned it to Android 10 and it was still the same, I took it to whoever bought it And I do not know who I took it to, not that I opened it but gave it to me rooted and working well with eftsu, I do not know if they open it by uploading a certificate to the imei or what, I looked at the Internet and it is not canceled or reported. Now the question if I put a custom rom with Android 11, the certificate or the imei is deleted or what has been done to it? That is, would it be without signal again?

• Like
    Reactions: Badger50

Top Liked Posts

• There are no posts matching your filters.
    • 1
      Buenas gente una consulta.. tengo un a51 que esta rooteado lo compre usado.. cuestión que le puse Android 11 por odin y me quedo en llamada de emergencias, lo volví a Android 10 y seguía igual, se lo lleve al que se lo compre y no se a quien se lo llevo no que le abra hecho pero me lo dio rooteado y funcionando bien con eftsu, no se si le abran cargando un certificado al imei o que, me fije en Internet y no esta dado de baja ni reportado. Ahora la pregunta si le pongo una custom rom con Android 11 se me borra el certificado o el imei o le que le hayan hecho? Es decir quedaría sin señal otra vez?
      Hola and welcome to XDA
      Buena suerte!
      1
      Hola and welcome to XDA
      Buena suerte!
      Good people, a query .. I have an a51 that is rooted I bought it used .. question that I put Android 11 for odin and I stay on emergency call, I returned it to Android 10 and it was still the same, I took it to whoever bought it And I do not know who I took it to, not that I opened it but gave it to me rooted and working well with eftsu, I do not know if they open it by uploading a certificate to the imei or what, I looked at the Internet and it is not canceled or reported. Now the question if I put a custom rom with Android 11, the certificate or the imei is deleted or what has been done to it? That is, would it be without signal again?
    Our Apps
    Get our official app!
    The best way to access XDA on your phone
    Nav Gestures
    Add swipe gestures to any Android
    One Handed Mode
    Eases uses one hand with your phone