GT-I9100 [Development] Resurrection Remix 4.4.2 KitKat v5.1.5 [2014/06/09]

thrllr

Senior Member
Apr 17, 2012
174
28
0
Melbourne

jaxminzsky

Senior Member
Oct 18, 2010
121
23
0
Manchester, UK
i'm on 2.5.2 and downloading 2.6 now, ill try and flash without factory wipe, i'll edit here and let you know how it goes

edit: Flashed 2.6 w/o factory wipe, everything working fine so far!
If the developer and the community recommend and advice that it is very important do wipes before change the rom, why there are people whom insist in them own way? And they encourage others to do the same.

There are a lot of backup tools for some reason if you are lazzy and don't want re set everything

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Last edited:

skyline9394

New member
Oct 26, 2007
2
0
0
hi all im new with gs2 and i wanna try this rom but i dont know what i need to do
my gs2 is on 4.0.3 stock
did i need flash 2.5.3 frist then upgrade to 2.6?
or just flash 2.6
 

SilencerOfLambs

Senior Member
Dec 8, 2011
1,832
1,100
0
Mumbai
hi all im new with gs2 and i wanna try this rom but i dont know what i need to do
my gs2 is on 4.0.3 stock
did i need flash 2.5.3 frist then upgrade to 2.6?
or just flash 2.6
First root it using CF root.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399
Then backup your apps using Titanium Backup.
And then just flash 2.6 using instructions from the FAQ(Extended steps).
Then restore USER apps using TB again.

was it really needed ma8, the name change:confused:

since our duty was to mend the LAMBS not to silence them right;)
Haha i am also a lamb..but no mate,i didnt mean it in that way..lol..it's from a movie ;)
 
Last edited:

LegendZenify

Senior Member
Jan 22, 2012
485
374
0
hi all im new with gs2 and i wanna try this rom but i dont know what i need to do
my gs2 is on 4.0.3 stock
did i need flash 2.5.3 frist then upgrade to 2.6?
or just flash 2.6
Root your phone. (There are many guides on how to do that)
Backup your apps, data and stuff like sms & call logs. (using Titanium Backup or some other app)
Then do a full wipe and flash RR v2.6 using CWM Recovery (no need to flash v2.5.3)
Then reboot and restore apps, data and stuff.

The full wipe is necessary, because you are coming from another rom.
 
Last edited:

Sun90

Recognized Contributor
Oct 1, 2011
7,160
8,668
263
MYSORE - KARNATAKA - INDIA
If the developer and the community recommend and advice that it is very important do wipes before change the rom, why there are people whom insist in them own way? And they encourage others to do the same

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
:laugh: every body here is eager to help other's in what ever way they can, hence they do post there views on full wipe or no-wipe or partial wipe for installing the rom i suppose

hi all im new with gs2 and i wanna try this rom but i dont know what i need to do
my gs2 is on 4.0.3 stock
did i need flash 2.5.3 frist then upgrade to 2.6?
or just flash 2.6
first u have to root ur phone ma8, if the same has been done and u have custom CWM installed then u can flash directly v2.6 by fallowing the 'Extended steps to install' in the FAQ of OP
 

Hiisi

Senior Member
Jun 14, 2011
148
15
0
Denmark
Haha i am also a lamb..but no mate,i didnt mean it in that way..lol..it's from a movie ;)
The movie is called The Silence of the Lambs. It is indeed a great movie from the 90's with Anthony Hopkins and Jodie Foster. In fact all the Hannibal movies are cool imo :)

I don't really get the the choosen nick since it's not even near the movie title but as long as you like then it's all good =)

Sorry for Off-Topic!
 
Last edited:

SilencerOfLambs

Senior Member
Dec 8, 2011
1,832
1,100
0
Mumbai
The movie is called The Silence of the Lambs. It is indeed a great movie from the 90's with Anthony Hopkins and Jodie Foster. In fact all the Hannibal movies are cool imo :)

I don't really get the the choosen nick since it's not even near the movie title but as long as you like then it's all good =)
Oh dont bang your head about it..I just liked the way it sounded :D :D

Yeah i love those movies..:p

good movie
:good:

well if i am right the Movie name was 'Silence Of the lambs' starred by Jodi foster and Anthony Hopkin's;)
Yep!;)

__

No more offtopic else the mods will come visit us again!
:D :D
 

pazzio

Member
Oct 27, 2011
44
0
0
Hi

I use text-only mode for the battery. IS there any trick or way to change the color to White. The original Blue doesnt fit my black and White style.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2