Noob looking for help with modding an app (rescaling)

Search This thread

cruzidax

New member
Feb 20, 2021
1
1
Hello, I'm a new user here and I saw some of you guys' great work. I've recently gotten an oppo watch 41mm and I learned how to sideload apps with adb. Now I'm trying to use the Wearmodder.jar by the user Moneytoo. I did follow his guide on how to mod it and I managed to do all the steps except for the part where you have to perform manual tweaks. I'm wondering if there is anyone who could help me explain in a simple way which values to tweak and how so that I can rescale this app SATS Apk Download for Android- Latest version 3.3.10- com.healthfitnessnordic.gxbooking (apkmonk.com) for Wear OS.

Thank you!

• Like
Reactions: jgonger

mrfatiga22

Senior Member
Dec 5, 2020
81
29
Samsung Galaxy Watch 4
Hola, soy un usuario nuevo aquí y vi el gran trabajo de algunos de ustedes. Recientemente obtuve un reloj oppo de 41 mm y aprendí a descargar aplicaciones con adb. Ahora estoy tratando de usar el Wearmodder.jar del usuario Moneytoo. Seguí su guía sobre cómo modificarlo y logré hacer todos los pasos excepto la parte en la que tienes que realizar ajustes manuales. Me pregunto si hay alguien que pueda ayudarme a explicar de una manera sencilla qué valores modificar y cómo puedo cambiar la escala de esta aplicación Descargar SATS Apk para Android- Última versión 3.3.10- com.healthfitnessnordic.gxbooking (apkmonk. com) para Wear OS.

¡Gracias!
Buenos dias, serias tan amable de pasarme el link del tutorial? Gracias

Top Liked Posts

• There are no posts matching your filters.
  • 1
    Hello, I'm a new user here and I saw some of you guys' great work. I've recently gotten an oppo watch 41mm and I learned how to sideload apps with adb. Now I'm trying to use the Wearmodder.jar by the user Moneytoo. I did follow his guide on how to mod it and I managed to do all the steps except for the part where you have to perform manual tweaks. I'm wondering if there is anyone who could help me explain in a simple way which values to tweak and how so that I can rescale this app SATS Apk Download for Android- Latest version 3.3.10- com.healthfitnessnordic.gxbooking (apkmonk.com) for Wear OS.

Thank you!