• Introducing XDA Computing: Discussion zones for Hardware, Software, and more!    Check it out!

[S905X3 F3 Air 4G+64ROM] Slimbox V10.7 Issue

Search This thread

luciferyelow

Member
Jan 24, 2021
8
1
Bluetooth disfunction is hard to fix if you are not a developer yourselves. But if you are using ATV firmware, google chromecast should work, you just install it from the Play store. If you are using AOSP, AirScreen app should work.

fifaplayer

Member
Mar 22, 2021
6
1
Bluetooth disfunction is hard to fix if you are not a developer yourselves. But if you are using ATV firmware, google chromecast should work, you just install it from the Play store. If you are using AOSP, AirScreen app should work.

Hello guy :

I Re-Flash Realtek chipset ATV V10.7 Fimnware, Bluetooth devices function is OK.
I will Re-installed Miracast and test Basic Function Again.

Last edited:

ernanipc

Member
Apr 11, 2021
9
1

ernanipc

Member
Apr 11, 2021
9
1
Bom dia.

Instala a versão 10.6, versão definitiva, tudo funcionando, depois instala o patch Miracast. A minha F3 Air está voando. Firmware melhor que o original e mais é ATV.
Meu download Slimbox FirmwareV10.7 de https://forum.xda-developers.com/t/project-slimbox.4152049/.
1.A função dos dispositivos Bluetooth está desativada e ligar.
2.A função do aplicativo Miracast também está desativada não se conecta ao PC Windows, mas a função do dispositivo WIFI é OK.
Quais são algumas maneiras de resolver esses problemas?
Obrigado
Bom dia.

Instala a versão 10.6, versão definitiva, tudo funcionando, depois instala o patch Miracast. A minha F3 Air está voando. Firmware melhor que o original e mais é ATV.

ernanipc

Member
Apr 11, 2021
9
1
Olá cara:

I Re-Flash Realtek chipset ATV V10.7 Fimnware, função de dispositivos Bluetooth é OK.
Vou re-instalar o Miracast e testar a função básica novamente.
Bom dia.