Question Screen problem xiaomi mi pad 5

Search This thread

Codarin11

Member
Aug 14, 2022
5
0
I have a mi pad 5 that started to flash the screen, and then the image disappeared, sometimes I turn it on and it is normal and I can use it for 2 minutes then the problem comes back, I already changed to a new screen and the problem persists, someone with the same problem and know the solution, I'm desperate.

Tenho um mi pad 5 que começou a piscar a tela, e depois a imagem sumiu, as vezes ligo e fica normal e consigo usar por 2 minutos depois o problema volta, já mudei para uma nova tela e o problema persiste, alguém com o mesmo problema e sabe a solução, estou desesperado.

Last edited by a moderator:

Codarin11

Member
Aug 14, 2022
5
0
It works like this then it goes back to what it was in the previous video

Funciona desse jeito depois volta ao que estava no vídeo anterior

Attachments

• VID-20220810-WA0004.mp4
    10.2 MB · Views: 0

Gothsome

Member
Jul 31, 2022
5
1
If the problem persists after a factory reset, please contact the seller for warranty.

Se o problema persistir após a redefinição de fábrica, entre em contato com o vendedor para obter garantia.

Codarin11

Member
Aug 14, 2022
5
0
It's out of warranty, I wanted to know if anyone else had the same problem and how it was resolved.

Já passou da garantia, queria saber se alguém teve o mesmo problema e como foi resolvido .

Gothsome

Member
Jul 31, 2022
5
1
Para mim, parece um problema de software, então eu faria um backup e redefiniria o tablet.
O dispositivo é de 2021 no meu país você tem pelo menos 1-3 anos de garantia.
Você poderia, se a redefinição não fizer diferença, tentar perguntar onde você conseguiu o dispositivo se eles o trocariam porque falhou logo após o término da garantia.
Como algum tipo de serviço ao cliente.

Codarin11

Member
Aug 14, 2022
5
0
Bought from China and there is no warranty in my country, Brazil I'm waiting for the battery to drain all charge, I'll install the rom again and see if it solves the problem. as it is not used for a while, I turn it on and it works normally for a few minutes, then the problem returns.