• Introducing XDA Computing: Discussion zones for Hardware, Software, and more!    Check it out!

Xiaomi Mibro air watchface

Search This thread

Deel22

Member
Jan 10, 2021
6
1
Hi
I want to create my own watchface for the Xiaomi mibro air.
Thé base of code seems to be like amazfit watch but i can't watch the code in the. bin files instead of in binary.
Can you give me some tips ?
Thanks for your answer.

LupulAlb611

Member
Oct 30, 2013
46
14
Bucharest
Does anyone here knows if Mibro Air is compatible with Wear OS ? I want to connect my watch via wear os and change the faces via Facer app. I had tried to connect my watch with Wear OS but seems to receive an error even after 10-15 minutes of collecting data

Nilsonotoni

New member
May 13, 2021
1
0
Oi
Quero criar meu próprio mostrador de relógio para o Xiaomi mibro air.
A base do código parece ser como o relógio amazfit, mas não consigo assistir o código no. arquivos bin em vez de binários.
Pode me dar algumas dicas ?
Obrigado pela sua respot
Alguém aqui sabe se o Mibro Air é compatível com o Wear OS? Quero conectar meu relógio por meio do sistema operacional de desgaste e alterar os mostradores por meio do aplicativo Facer. Tentei conectar meu relógio ao Wear OS, mas parece que recebo um erro mesmo após 10 a 15 minutos de coleta de dados
Tbm tenho um mibro air, mas percebi que o sistema é muito simples e as watch faces vão ser sempre como as que já vem de fabrica, não serão tão trabalhadas como as de outros relógios. O que dá pra fazer por enquanto é pesquisar um papel de parede de fundo legal ou uma foto. Infelizmente creio que bem a xiami tem a intensão de investir nesse relógio.

Deel22

Member
Jan 10, 2021
6
1
Does anyone here knows if Mibro Air is compatible with Wear OS ? I want to connect my watch via wear os and change the faces via Facer app. I had tried to connect my watch with Wear OS but seems to receive an error even after 10-15 minutes of collecting data
It's not compatible with wear os, on amawear à Guy have the solution for haylou solar that's quite same as mibro but the files are not the same cause mibro need à json on a other file to go with the . bin file that contain the differents parts of the faces.

Dr turbo

New member
Jul 24, 2021
2
0
Hi, did anyone has mibro air ?
Please share your watch faces with me,I will too because I came to know that the watch faces are different in app in different regions. And if anyone found a solution of getting more watch faces plz let me know.You could attach the files of the watch face in the comment section.